Candidatul ideal
POST 1: CONTABIL SENIOR
- foarte bune cunostinte in domeniul financiar- contabil (OMFP 1802/2014);
- peroana serioasa, organizata, orientata catre atingerea obictivelor, capabila sa se incadreze in termene limita;
- foarte bune abilitati de lucru cu soft -uri de contabilitate (diverse ERP);
- bune abilitati de lucru in excel;
- capacitate de comunicare eficienta si corecta;
- experienta in contabilitatea societatilor de productie si comert (comert intern si international);
- experienta anterioara in domeniul contabilitatii de minim 3 ani;
- absolvent/a a unor studii in domeniul financiar-contabil; atitudine pozitiva si orientare catre rezolvarea problemelor
- POST 2- REFERENT FINANCIAR- CASIERIE-
- buna reputatie, fara cazier;
- cunostinte de contabilitate primara constituie avantaj
- meticulozitate, atentie la detalii, rigurozitate.
- experienta anterioara in lucrul cu bancile/ casierie este necesara
Descrierea jobului
POST 1: CONTABIL SENIOR
Activitatea in cadrul societatii va consta in:
- inregistrarea in contabilitate a operatiunilor cronologic si sistematic, conform prevederilor legale in vigoare, la momentul efectuarii acestora, be baza documentelor justificative;
- verificarea documentele justificative primite in vederea inregistrarii, conform reglementarilor legale in vigoare;
- inregistrarea si/sau verificarea rapoartelor de productie- colaborarea cu departamentele corespunzatoare;
- inregistrarea mijloacelor fixe solicitand documentele legale pentru inregistrarea acestora: PV receptii, PIF, facturi, situatii lucrari, etc- colaborarea cu directorul tehnic;
- tinerea evidentei si inregistrarea in contabilitate a sumelor de plata in legatura cu impozitele si taxele locale si pastreaza legatura cu DITL (Directia de impozite si taxe locale);
- inregistrarea facturilor de prestari servicii si facturi de achizitii bunuri;
- verificarea jurnalelor de vanzari si a celor de cumparari;
- tinerea evidentei veniturilor si a cheltuielilor in avans si repartizarea lunara a cestora;
- realizarea de confruntari de solduri cu partenerii si reconcilierea soldurilor in caz de diferente;
- verificarea modalitatii de acordare a discounturilor/ bonusurilor catre clienti precum si a celor primite de la furnizorii societatii;
- participarea la inventarierea generala a patrimoniului si la prelucrarea rezultatelor;
- verificarea reconcilierii dintre situatiile analitice cu cele sintetice (clienti, furnizori, casa, banca, stocuri, imobilizari, etc);
- realizarea operatiunilor de descarcare de gestiune afente aferente stocurilor si verificarea preturilor de gestiune;
- verificarea modului de intocmire a actelor in legatura cu importurile si sau achititiile intracomunitare de bunuri;
- realizarea postcalculatiei de preturi pentru productia realizata si inregistrarea in contabilitate a diferentelor rezultate;
- verificarea si inregistrarea statelor de salarii;
- participarea la pregatirea situatiilor specifice solicitate de catre echipa de audit;
- colaborarea cu celelelte departamente din cadrul societatii in vederea indeplinirii sarcinilor de serviciu;
- alte atributii specifice postului sau solicitate de regulamentele interne ale societatii;
- POST 2: REFERENT FINANCIAR-CASIERIE :
- efectuare plati pe internet - banking
- inregistrare extrase de cont in programul de contabilitate
- eliberare numerar din casierie pe baza documentelor justificative si a refereratelor aprobate de superiori
- inregistrare incasari de le clienti prin casa
- intocmirea registrului de casa zilnic
- monetare
- urmarire decontare avansuri spre decontare, urmarire intocmire foi de parcurs de catre colegi
- actualizarea saptamanala a soldurilor pe clienti si pe agenti
- intocmirea situatiilor de plati in functie de scadenta facturilor
- depunere instrumente de plata la banca (bilete la ordin/ cec-uri)
- mentinere legatura permanenta cu banca
- bifari de solduri cu partenerii
- alte operatiuni specifice dep. financiar- casierie