Accounting Manager in Bucureşti

 

Job Description

 

Ți se potrivește această poziție dacă ai :

Motivația de a activa în domeniul financiar-contabil:
+4 ani experiență pe o poziție similară;
• Studii superioare financiare;
• Cunoaștere foarte bună a MS Office, Charisma ;
• Competențe dezvoltate de management echipă/activitate;
• Flexibilitate, claritate, concizie, organizare;
• Atenție la detalii și atitudine foarte prietenoasă față de cifre și date;
• Integritate și o înclinație confirmată pentru norme și proceduri.

Care sunt responsabilitățile tale:

  • Realizează reconcilieri operațional/contabilitate.
  • Calculează provizioanele de risc de credit conform normelor interne și BNR.
  • Este responsabil pentru închiderile de lună.
  • Participă la întocmirea lucrărilor de închidere a exercițiului financiar-contabil, la operațiunile de inventariere patrimoniu.
  • Planifică, organizează, coordonează și monitorizează activitatea departamentului contabilitate.
  • Definește, implementează și actualizează fluxurile și procedurile contabile.
  • Implementează și asigură la nivelul departamentului conformitate cu regulile
  • Verifică declarațiile privind obligațiile de plată la bugetul de stat, a deconturilor de TVA.
  • Verifică notele contabile, face analiza conturi și închidere lunară balanțe de verificare.
  • Coordonează și participă la lucrările de audit statutar.
  • Coordonează, supervizează și susține dezvoltarea echipei contabile.
  • Este reponsabil pentru raportarile BNR și cele statutare.
  • Întocmește/verifică declarații, notificări, raportări BNR.
  • Urmărește respectarea principiilor contabile și ale evaluarii patrimoniului.

Raportează direct Directorului Financiar

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!