Responsabilitati principale: •Efectueaza operatiunile de back-office specifice in termenele stabilite •Urmareste, verifica si interpreteaza corectitudinea operatiunilor specifice si semnaleaza posibilele erori •Opereaza in sistemul informatic specific activitatii •Realizeaza si transmite raportarile solicitate •Transmite documente informative (scrisori, notificari) cand acestea sunt necesare •Urmarirea riscurilor operationale, respectiv a celor care pot afecta atingerea obiectivelor stabilite. Cunostinte si experienta: •Cunoasterea legislatiei pietei de capital, legislatiei bancare specifice in vigoare •Cunoasterea BRD si a functionarii sale •Cunostinte de contabilitate •Cunoasterea unei limbi de circulatie internationala (engleza sau franceza) •Cunostinte Microsoft Office ( Word, Excel,PowerPoint), baze de date, aplicatiile informatice specifice activitatilor desfasurate, alte softuri specifice activitatii bancare.
Administrator Produse si Servicii Depozitare - CDN in Bucuresti
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat