Advisor, General Services - Call Center in Zalãu

DescriptionTi-ar placea sa lucrezi undeva unde birocratia, programul sau mediul de lucru nu iti dau batai de cap? Pare ceva greu de gasit, dar la noi ai multe sanse sa fii multumit.Si tu poti fi colegul nostru daca: Ai deja cunostinte si esti pasionat de tehnologie; Inveti repede cum sa folosesti aplicatiile noi si utilizezi la nivel mediu programele Microsoft Office; Iti place sa gasesti solutii si sa ii ajuti pe ceilalti; Iti doresti un program flexibil. Job ResponsibilityCe fac colegii? Preiau apelurile clientilor Vodafone Romania si ii ajuta, solutionand cat mai rapid eventualele nefunctionalitati; Urmaresti si rezolvi cazurile de natura comerciala (preia apelurile de la clienti care solicita informatii comerciale: informatii asupra contului clientului, facturi, plati, servicii, oferte noi etc.); Propun clientilor pachete de servicii noi, in situatia in care identifica in cadrul discutiei telefonice oportunitatea de vanzare. Toti colegii noi trec printr-un program de pregatire in ceea ce priveste interactiunea cu clientii, notiunile tehnice si aplicatiile dezvoltate pentru diagnosticarea sesizarilor de tip VoIP, DTV, Broadband. Oportunitatea unei cariere in Vodafone, nu doar Beneficii: Programul este flexibil, lucrezi 5 zile pe saptamana si poti sa gasesti usor timp sa pleci la mare sau la munte in weekend; in plus, o sa ai destula energie sa mergi la un suc dupa munca pentru ca poti alege cat timp vrei sa lucrezi (4/6 sau 8h); Training platit in care vei avea ocazia sa inveti mare parte din tainele comunicarii, dar si multe aplicatii si servicii de telecomunicatii; Esti innebunit dupa Games of Thrones? Iata ca poti citi cartile prin Bookster; Stim ca te intereseaza si salariul, asa ca nu iti face griji, pe langa salariul de baza, avem si bonusuri lunare in functie de performanta, dar si bonuri de masa.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!