Agent Vanzari Clienti Rezidentiali in Deva

 

Descrierea jobului

 

Adecco Resurse Umane lider national si mondial in domeniul resurselor umane, recruteaza pentru clientul sau, organizatie multinationala de prestigiu, activa in domeniul energetic, Agent Vanzari Clienti Rezidentiali, pentru locatia Deva.


Rol:

- Asigură şi dezvoltă o relaţie optimă cu clienţii din segmentul de piaţă rezidential, punând în aplicare politica companiei de orientare către client prin: comunicare activă, strategii de abordare şi negociere cu clienţii, îmbunătăţirea calităţii serviciilor urmărind astfel atingerea scopurilor exprimate în venituri, profitabilitate şi dezvoltare.

Experienţă practică necesară
- Experienţa în domeniu poate constitui un avantaj;

Altele:
- Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerinţele postului;
- Abilităţi de negociere şi prezentare bune;
- Spirit antreprenorial/motivare puternică;
- Abilităţi analitice şi conceptuale bune;
- Nivel ridicat al angajamentului şi orientare către lucrul în echipă;
- Capacitate de lucru în condiţii de stres.

Indicatori de performanţă
- Menţinerea portofoliului de clienţi în segmentul rezidenţial;
- Numărul de solicitări soluţionate, cu încadrare în termenele prevăzute în Standardul de Performanţă;
- Îndeplinirea obiectivelor de vânzări;
- Încadrarea în indicatorii de performanţă specifici activităţii desfăşurate

Descrierea jobului

• Aplică şi propune măsuri de optimizare a proceselor şi procedurilor legate de relaţia cu clienţii rezidenţiali, asigurând creşterea numărului de clienţi, fidelizarea acestora şi creşterea profiturilor, prin asigurarea unor servicii operative şi de înaltă calitate;
• Oferă informaţii generale şi specifice, privind serviciul de furnizare;
• Preia, verifică şi procesează documentele prezentate de clienţi, în vederea încheierii contractelor de furnizare energie;
• Modifică contractele de furnizare a energiei, prin incheiere de acte adiţionale, ca urmare a solicitărilor de schimbare mod de facturare (autocitire, conventie de consum), adresă de corespondenţă, tarif;
• Preia, înregistrează şi soluţionează reclamaţiile şi solicitările care pot fi rezolvate în Front Office;
Ofertează clienţii care se prezintă în Centrul Relaţii Clienţi (CRC), cu produse şi servicii, în limita de competenţă;
• Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor si serviciilor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
• Participa activ la indeplinirea obiectivelor de vanzari, realizarea volumului de vanzari stabilit de companie;
• Cunoasterea temeinca a caracteristicilor serviciilor si produselor comercializate;
Arhivează, periodic, documentele generate de activitatea pe care o desfăşoară în cadrul CRC;
• Emite şi ştornează facturi de energie, la solicitarea clienţilor, în limita de competenţă şi oferă suport cu privire la modul de facturare şi conţinutul facturii;
• Emite facturi de reconectare şi iniţiază procesul de reconectare la sistemul de distribuţie;
• Întocmeşte contracte de garanţie, conform legislaţiei în vigoare;
• Întocmeşte şi monitorizează convenţiile de eşalonare la plată, încheiate cu clienţii.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!