Analist Credite Non Retail - Business Center Sud Est in Constanţa

Analist Credite Non Retail - Business Center Sud Est Constanta, Romania Permanent contract Retail & online banking Aplica Misiune Responsabilitati principaleActivitatea de creditare :Impreuna cu managerul de clientela, contribuie la intocmirea dosarului de credit, este responsabil de identificarea si analiza principalelor riscuri asumate de banca prin relatia de creditare, propune solutii de mitigare a riscurilor identificate.Analiza intocmita dezvolta elemente din urmatoarele arii: Evolutii macro-economice, sectoriale, reglementare dar si specifice activitatii/afacerii clientului (incluzand si actionariat, management, strategie) Analiza activitatii operationale (relatia cu furnizorii, clientii, alti parteneri, puterea de negociere, risc de concentrare) inclusiv aspecte legale (eventuale litigii majore de natura comerciala, solicitari deschidere procedura insolventa) Evolutia situatiei financiare a firmei (inclusiv impact variatie curs de schimb, variatie rata dobanda, CF, BVC, etc), riscul de lichiditate avand in vedere necesarul de finantare al ciclului operational si al programului investitional, finantarea altor nevoi de exploatare sau financiare, accesul la alte surse de finantare Intocmirea cash flow MRAC pe modelul solicitat de banca Aspecte specifice tranzactiei propuse, coerenta generala cu politica de creditare si cadrul normativ intern Identificarea corecta a grupului de firme din care face parte clientul pentru care realizeaza analiza Urmareste indeplinirea conditiilor existente si impactul acestora asupra evolutiei clientilor Participa la intalniri cu clientii in vederea documentarii dosarelor de credit, asigura suport managerilor clientela pentru structurarea si argumentarea finantarilor Se asigura ca dosarele de credit contin documentele mentionate in normele interne ale bancii, in functie de categoria de credit solicitata, solicita completarea acestora daca este cazul Solicita informatii suplimentare, clarificari in raport cu propunerea de finantare prezentate si, in functie de necesitate, realizeaza o documentare suplimentara in raport cu solicitarea de credit, in baza surselor de informare interne si externe disponibile Intocmeste notificarea de aprobare/respingere/insusire pentru clientii si creditele analizate Incarca dosarul de credit si-l transmite pe circuitul de analiza si aprobare Poate raspunde direct RISC/CRA cu privire la solicitarile legate de partea de analiza financiara, pe baza informatiilor obtinute direct de la client si/sau managerul de clientela Intocmeste referate analiza privind bonitatea si solvabilitatea imprumutatului/codebitorului pentru creditele PF cu sursa de rambursare din dividende si/sau salarii din firma proprie, conform cadrului normativ al Bancii.Activitatea de monitorizare: Contribuie la monitorizarea porfoliului de credite inclusiv la actualizarea performantei financiare a clientilor potrivit standardelor BRD si respectiv Societe Generale Impreuna cu managerul clientela, contribuie la realizarea fiselor de monitorizare si la urmarirea indeplinirii conditiilor post aprobare pentru clientii sanatosi si pentru clientii din WPL, conform instructiunilor in vigoare Are obligatia de a alerta imediat RISC privind orice evenimente de natura sa conduca la degradarea calitatii portofoliului de angajamente si cresterea riscului de contrapartida, pentru orice angajament din perimetrul gestionat La solicitarea superiorului ierarhic, intocmeste raportari conform normelor si instructiunilor in vigoare (de ex centralizare expuneri real estate, expuneri energie regenerabila, clienti irreguliere, etc)Analizeaza solicitarile primite de la SCM in conformitate cu cadrul procedural existent Contribuie la implementarea si actualizarea politicilor si procedurilor interne referitoare la activitatea de creditare. Profil Cunostinte si experienta: Experienta in analiza financiara, contabila si tehnici de analiza aplicate in activitatea de creditare aferenta clientelei persoane juridice Cunoastere produse, norme si proceduri asociate clientelei persoanelor juridice Cunoastere sisteme si aplicatii informatice specifice analizei dosarelor persoanelor juridice Cunoasterea legislatiei in vigoare in domeniul bancar Cunoastere limba engleza/franceza Abilitati de analiza si sinteza, acurateta; Cunoasterea mediului de afaceri local si sectorial Abilitati de comunicare / atitudine proactiva Descriere BRD face parte din topul primelor 3 banci, cu peste 90 de ani de tradiție în România avand ca principal acționar puternicul Grup Societe Generale. Chiar și în perioada COVID, BRD rămâne fidel misiunii sale, fiind un partener solid și de încredere al clienților noștri. Avem o bază de capital foarte puternică, o poziție solidă de lichiditate și un profil de risc excellent, suntem aici pentru a ajuta România să repornească, Retail Banking este un contribuitor major la profitabilitatii BRD, deservind peste 2 milioane de clienți, prin peste 600 de sucursale, Contact Center și servicii digitale. We are an equal opportunities employer and we are proud to make diversity a strength for our company. Societe Generale is committed to recognizing and promoting all talents, regardless of their beliefs, age, disability, parental status, ethnic origin, nationality, gender identity, sexual orientation, membership of a political, religious, trade union or minority organisation, or any other characteristic that could be subject to discrimination. Reference: 22000NAP Entity: BRD Starting date: 2022/08/23 Publication date: 2022/08/03 Aplica Share

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!