Candidatul ideal
Ce te recomanda:
- Studii superioare finalizate – studii tehnice (constituie un avantaj)
- Cunostinte in gestionarea fluxului de achizitii/relatii clienti
- Cunostinte de planificare si urmarire a proiectelor/bugetelor
- Abilitati excelente de comunicare, persoana dinamica, lucru in echipa
- Cunostinte operare PC_MS-Office (Excel – nivel mediu)
- Cunostinte operare SAP (constituie un avantaj)
- Limba engleza – nivel mediu (constituie un avantaj)
- Permis de conducere – categoria B
Descrierea jobului
Ce vei face:
- Vei inregistra/analiza/urmari activitatile din cadrul Departamentului de Mentenanta in sistemul informatic intern
- Vei inregistra/analiza rapoartele de interventie intocmite de terti
- Vei inregistra/analiza/raporta cheltuielile din cadrul Departamentului de Mentenanta (actual vs budget)
- Vei elabora la solicitare rapoarte si analize specifice (costuri echipamente/piese, costuri lucrari, etc)
- Vei gestiona relatia cu furnizorii materiale si servicii
- Vei gestiona aprovizionarea cu piese de schimb/consumabile pentru Punctul de lucru BV
- Vei gestiona fluxul de documente
- Vei propune masuri de optimizare a activitatii
Ce iti oferim noi:
- Pachet salarial atractiv
- Bonusuri punctuale oferite pentru diverse proiecte
- Tichete de masa in valoare de 20 ron/zi lucratoare
- Transport decontat integral (abonament/bilete)
- Concediu de odihna (min 21 zile - max 25 zile) in functie de vechimea totala in munca