Candidatul ideal
- Minim 3 ani experienta in imbunatatirea proceselor de business;
- Experienta in domeniul financiar/tehnic;
- Certificare Lean Six Sigma- nivel Black Belt;
- Cunoasterea pachetului MS Office, JIRA Visio, Excel, Word, PowerPoint, Outlook, Access;
- Fluenta in limba engleza (scris/vorbit);
- Abilitatea de a lucra independent in conditii de stres/ situatii noi;
- Abilitati foarte bune de comunicare si relationare, de lucru in echipa, gandire logica, analitica;
- Disponibilitate de a efectua deplasari.
Descrierea jobului
- Elaboreaza procese TO BE in conformitate cu planul anual de optimizare procese de business (identifica rolurile, activitatile, input/ output de informatii din cadrul acestora);
- Identifica, analizeaza, documenteaza si propune solutii de imbunatatire continua a proceselor si activitatilor bancare, faciliteaza si monitorizeaza implementarea acestora;
- Initiaza si gestioneaza propuneri / proiecte de analiza, redesign si implementare a schimbarilor proceselor si activitatilor;
- Interactioneaza cu liniile de business pentru identificarea problemelor/ dificultatilor cu care se confrunta in activitatea lor
- Contribuie in mod activ la identificarea solutiilor de optimizare a proceselor critice cu prioritate, in vederea utilizarii optime a resurselor disponibile si maximizarii satisfactiei clientilor ;
- Elaboreaza, in colaborare cu designerii UX/UI, procese TO BE care deservesc clientii Bancii.