Analist procese bancare (Bucuresti si Cluj) in Bucuresti

 

Candidatul ideal

 

  • Minim 3 ani experienta in imbunatatirea proceselor de business;
  • Experienta in domeniul financiar/tehnic;
  • Certificare Lean Six Sigma- nivel Black Belt;
  • Cunoasterea pachetului MS Office, JIRA Visio, Excel, Word, PowerPoint, Outlook, Access;
  • Fluenta in limba engleza (scris/vorbit);
  • Abilitatea de a lucra independent in conditii de stres/ situatii noi;
  • Abilitati foarte bune de comunicare si relationare, de lucru in echipa, gandire logica, analitica;
  • Disponibilitate de a efectua deplasari.

 

Descrierea jobului

 

  • Elaboreaza procese TO BE in conformitate cu planul anual de optimizare procese de business (identifica rolurile, activitatile, input/ output de informatii din cadrul acestora);
  • Identifica, analizeaza, documenteaza si propune solutii de imbunatatire continua a proceselor si activitatilor bancare, faciliteaza si monitorizeaza implementarea acestora;
  • Initiaza si gestioneaza propuneri / proiecte de analiza, redesign si implementare a schimbarilor proceselor si activitatilor;
  • Interactioneaza cu liniile de business pentru identificarea problemelor/ dificultatilor cu care se confrunta in activitatea lor
  • Contribuie in mod activ la identificarea solutiilor de optimizare a proceselor critice cu prioritate, in vederea utilizarii optime a resurselor disponibile si maximizarii satisfactiei clientilor ;
  • Elaboreaza, in colaborare cu designerii UX/UI, procese TO BE care deservesc clientii Bancii.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!