Inregistrarea si stampilarea documentelor care intra si ies din societate; - Tine evidenta inregistrarilor documentelor in registrul intrari/iesiri; - Preia convorbirile telefonice; - Distribuie informatiile preluate telefonic, verbal sau prin mail catre departamentele vizate in timp util; - Distribuie diferite documente (adeverinte, formulare, etc) angajatilor; - Organizeaza desfasurarea in bune conditii a vizitelor in cadrul companiei; - Asigura necesarul pentru protocolul societatii; - Multiplica documente; selecteaza, difuzeaza, caseaza si arhiveaza documentatia; - Stabileste necesarul de consumabile pentru personalul societatii; - Comanda consumabilele necesare; - Executa situatii referitoare la necesarul de consumabile; - Se documenteaza pe teme cerute de conducerea societatii; - Execută orice alte sarcini trasate de conducatorii ierarhici (director general, responsabil departament) în concordanta cu functia ocupata si legislatia in vigoare.
Angajam secretara in Buzãu
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat