Candidatul ideal:
- Dorinta de reusita orientata pe nevoile clientilor
- Gata de o cariera de succes in vanzari corporate
- Experienta in asigurari generale - reprezinta un avantaj;
- Studii superioare;
- Certificare ISF- reprezinta un avantaj;
- Abilitati de prezentare si de vanzare, atentie fata de nevoile clientului;
- Capacitatea de a-i motiva pe ceilalti si de a lucra in echipa;
- Integritate si orientare catre rezultate;
- Cunostinte de MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
- Orice alte certificari in domeniul asigurarilor constituie un avantaj.
Descrierea jobului:
- Coordoneaza implementarea la nivel local a masurilor din planul de dezvoltare strategica si raspunde pentru punerea in practica a acestora;
- Stabileste obiectivele anuale de vanzari;
- Recruteaza asistenti in brokeraj;
- Supervizeaza indeplinirea activitatii de administrare a portofoliului de clienti, in vederea satisfacerii nevoilor financiare si de asigurare ale clientilor, scaderii ratei rezilierilor si cresterii ratei reinnoirilor pentru asigurarile auto si non-auto;
- Ofera informatii referitoare la potentialul economic si social al zonei pe care o coordoneaza, precum si la experientele de management anterioare din regiune;
- Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti existenti;
- Prospectarea si identificarea de noi clienti;
- Coordonarea si motivarea echipei in vederea atingerii target-ului.
Avantaje:
-salariu fix+bonus
-masina
-telefon
-laptop