Area Sales Manager Agri in Suceava

Compania: UTILBENDomeniul: VÂNZĂRI PRODUSE ȘI SERVICIIRolul: AREA SALES MANAGER AGRILocul: COVASNA, HARGHITATipul: FULL TIME ȘI PE PERIOADĂ NEDETERMINATĂ  Descriere rol:Area Sales Manager Agri înseamnă că reprezinți imaginea și brand-ul companiei în fața clienților existenți și în relația cu viitorii noștri clienți din domeniul agricol. Vei implementa planul de vânzări aferent zonei de care ești responsabil, vei dezvolta noi și importante relații de afaceri și le vei menține pe cele existente. Totodată, le vei oferi clienților consultanță pentru găsirea celor mai bune soluții.Pentru a ocupa rolul de Area Sales Manager Agri, este necesar să ai minimum 2 ani de experiență în vânzări pe teren, de preferat, business-to-business. Absolvirea unor studii tehnice în domeniul agriculturii sau ingineriei reprezintă un mare avantaj. Este important să fi lucrat ca business developer manager, key account manager, area sales manager, field sales consultant, sales engineer sau consilier comercial.În ceea ce privește experiența ta de muncă, trebuie să fi făcut vânzări de utilaje, echipamente agricole sau piese de schimb. Este necesar să fi fost prezent pe piața utilajelor și componentelor agricole în ultimii 5 ani. Experiența în domeniul ingineriei agricole reprezintă un avantaj, precum și înțelegerea profundă a vânzării tehnice.Colegul pe care ni-l dorim în echipă este carismatic, lasă o primă impresie bună și o confirmă în timp. Este important să fii prietenos și prezentabil, astfel încât să câștigi încrederea clienților noștri. Trebuie să cunoști îndeaproape procesul de vânzare și să faci rapid conexiuni de informații. Construiești inteligent o relație cu toți clienții, fie de utilaje, echipamente sau piese, și crești acea relație.Un bun Area Sales Manager Agri este disciplinat și perseverent. Nu renunți la un client și pui cât mai multe întrebări pentru a-i înțelege nevoia și pentru a-i putea oferi produsul corect. Ești flexibil și te adaptezi cu ușurință la schimbări. Ești independent și te poți descurca și singur într-o situație imprevizibilă. Este important să ai experiență diversă în vânzări și să fii orientat pe rezultat.Relaționare directă cu mai multe tipologii de clienți este o sarcină dificilă și ne bazăm pe tine că vei trata rolul de Area Sales Manager Agri cu entuziasm și motivație. Este necesar să înțelegi procesul de vânzare UTILBEN și să fii bun la capitolul vânzare consultativă. Totodată, este important să înțelegi profilul clientului agri și să îți alegi clienții corect. Partea de prospectare este esențială. Cine suntem noi?UTILBEN este o companie aflată în topul vânzărilor de utilaje agricole și de construcții în România. Avem o experiență de peste 15 ani în domeniu, timp în care am stabilit relații solide cu peste 500 de furnizori de echipamente fiabile din întreaga lume. Oferta de utilaje și atașamente agricole și de construcții cuprinde peste 30.000 de produse, regăsite pe site-ul www.utilben.ro. Grupul UTILBEN are o cifră de afaceri de peste 17 milioane de euro pe an.Suntem o echipă unită și ne comportăm ca atare. Vom face tot posibilul să te integrezi rapid în compania noastră, iar procesul de învățare să fie cât mai facil. De-abia așteptăm să învățăm lucruri de la tine și să facem treabă bună împreună!  Responsabilitățile tale:Vei implementa strategia și planul de vânzări al companieiVei pune în aplicare obiectivele lunare și trimestriale, cu acțiuni strategice, stabilirea unor priorități și respectarea unui calendarVei promova produsele și serviciile UTILBEN către companiile din zona taVei crea relații cu managerii din companiile agricole din zona taVei analiza indicatorii de performanță și vei lua decizii pentru atingerea obiectivelor stabiliteVei gestiona procesul de vânzare și te vei concentra pe clienții calificațiVei oferi consultanță tehnică de specialitate clienților UTILBENVei comunica beneficiile și avantajele de a colabora cu noiVei negocia și vei încheia contracte cu toți clienții noi sau existențiVei urmări toate procesele, rezultatele și indicatorii de performanțăVei cerceta piața și vei urmări constant dinamica acesteiaVei întocmi rapoarte și analize despre activitatea făcută Beneficiile pe care ți le oferim:Vei primi tot sprijinul de care ai nevoie pentru a-ți face treaba și pentru a obține rezultate excepționale. Întreg procesul de vânzare este simplificat, în sensul că nu va trebui să îți bați capul cu achizițiile, logistica, finanțarea sau postvânzarea, pentru că ai colegi care vor face toate astea pentru tine, astfel încât tu să te concentrezi doar pe clienții tăi.La UTILBEN, încurajăm și recompensăm performanța. Acest lucru înseamnă că vei fi răsplătit financiar pe măsura reușitelor tale și vei primi un procent consistent din vânzările pe care le vei face. În plus, compania noastră încurajează dezvoltarea personală, așa că vei primi instruire de specialitate și te vei putea perfecționa în domeniile tale de interes, astfel încât să devii expert în mai multe domenii! 10 fundamente ale Culturii UTILBEN:Fiecare super-erou împărtășește viziunea companieiValorile UTILBEN sunt esențiale pentru fiecare super-erouRecrutăm oameni care au potențial să devină super-eroiCrearea unui context în care oamenii să devină super-eroiSuper-eroii au nevoie de independență și de flexibilitateNe setăm obiective nerezonabileÎntâlniri de planificare și prioritizareCelebrarea victoriilorObiceiuri și tradițiiContribuție și voluntariatAplică acum, în 5 pași simpli: Iar acum, dacă încă ești interesat și îndeplinești toate criteriile pe care ți le-am prezentat și vrei să contribui la dezvoltarea și transformarea UTILBEN, iată ce trebuie să faci în continuare:1. Completează formularul, printr-un click pe butonul „Aplică acum”.2. Dacă CV-ul tău ne-a impresionat, vom trece la următoarea etapă, în care îți vom adresa întrebări mai detaliate.3. Dacă ai trecut de etapa cu numărul 2, trecem la pasul următor. Mai exact, un interviu pe ZOOM sau Skype, cu o colegă de la HR.4. Dacă ai trecut și de etapa cu numărul 3, urmează un interviu față în față, la sediul firmei noastre.5. Ultimul și cel mai important pas este să găsim o soluție prin care ambele părți să fie mulțumite. Tu să fii mulțumit din punct de vedere financiar și personal că faci parte din cea mai faină echipă, iar noi să fim mulțumiți că am găsit persoana potrivită care să ne ajute să ducem compania la următorul nivel de performanță! Astfel, dacă bifezi toate punctele enumerate mai sus, te invităm să aplici, pentru că de-abia așteptăm să te cunoaștem!/* custom style, pls don't hurt me */.row-custom { margin-top: 20px;}.col-custom { background-color: #fff; padding-right: 15px; padding-left: 15px;}.col-custom .inner { background: rgba(155, 167, 196, 0.44); display: inline-block; clear: both; width: 100%;}.col-custom .inner p { color: #000000; font-size: 20px; text-align: center; margin: 10px 10px 10px 10px;}.inner img { max-width: 100%; vertical-align: top; display: block;}

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!