Candidatul ideal
- spirit de organizare, talent de comunicare şi spirit de lucru în echipă;
- respect faţă de cei cu care intră în contact, aptitudini interpersonale;
- creativ, flexibil, entuziast;
- atitudine managerială – focalizare pe îmbunătăţirea continuă,
- capacitate de planificare, organizare, control, gestionarea timpului;
- spirit de iniţiativă;
- disponibilitate la program de lucru prelungit;
- abilitatea de a lucra cu oamenii, orientare către clienţi;
- aptitudine generala de invatare;
- abilitati dezvoltate de comunicare;
- abilitati foarte bune de negociere;
- acordare de consultanta si consiliere, orientare spre profit;
- interes pentru informarea/ajutorarea şi dezvoltarea altora, înclinaţie pentru conducerea şi controlul oamenilor;
- experienta in lucrul B2B constituie un avantaj, de asemenea constituie avantaj cunoasterea pietei de materiale de constructii sau pietele adiacente;
- cunostinte de limba engleza la nivel avansat.
Descrierea jobului
- asigură realizarea şi implementarea strategiei de vânzări a produselor pe zona asignata.
- asigură realizarea obiectivelor valorice şi cantitative stabilite prin planul de vânzări.
- asigură previzionarea vânzărilor pentru a evita lipsa produselor din stoc.
- asigură analiza pieţei şi monitorizarea concurenţei
- urmăreşte modul de prezentare al produselor companiei în reţeaua comercială din teritoriul alocat
- identifică direcţii de dezvoltare şi propune promovarea de produse/soluţii noi.
- asigură calitatea serviciilor pre si post-vânzare
- identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea remiterii ofertei, negocierii, incheierii si executarii contractelor comerciale;
- intocmeste oferte de marfuri;
- acorda consiliere d.p.d.v. tehnic si comercial clientilor si potentialilor clienti;
- negociaza, incheie si asigura executarea contractelor si acordurilor comerciale.