Responsabilități principale: asigurarea tuturor activităților de secretariat;prelucrarea și pregătirea corespondenței și a documentelor necesare;preluarea apelurilor telefonice, pregătirea și evidența întâlnirilor directorului de magazin;efectuarea de rapoarte, statistici și analize;întocmirea protocoalelor ședințelor de la nivelul magazinului;prelucrarea deconturilor, a poștei externe și a celei interne;prelucrarea necesarului pentru materiale de birou și consumabile. Cerințe: studii medii/superioarecunoștințe bune operare PC(MS-Office)abilități excelente de comunicare și lucru în echipăcapacitate de evaluare, corelare și sinteză a informațiilorraționament logic, capacitate de analiză și sinteză, atenție la detalii Oferta (bonusuri, beneficii): salariu atractiv și tichete de masă;beneficii*: Crăciun, Paște, vacanță, asigurare privată de sănătate;oportunitatea unei cariere într-o companie multinațională;sistem informatic performant si logistica moderna * acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conf. CCM la nivel de unitate.
Asistent/ă Director in Oradea
Contact
Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!
Anunţ expirat