Asistent/ă Director in Oradea

Responsabilități principale: asigurarea tuturor activităților de secretariat;prelucrarea și pregătirea corespondenței și a documentelor necesare;preluarea apelurilor telefonice, pregătirea și evidența întâlnirilor directorului de magazin;efectuarea de rapoarte, statistici și analize;întocmirea protocoalelor ședințelor de la nivelul magazinului;prelucrarea deconturilor, a poștei externe și a celei interne;prelucrarea necesarului pentru materiale de birou și consumabile. Cerințe: studii medii/superioarecunoștințe bune operare PC(MS-Office)abilități excelente de comunicare și lucru în echipăcapacitate de evaluare, corelare și sinteză a informațiilorraționament logic, capacitate de analiză și sinteză, atenție la detalii Oferta (bonusuri, beneficii): salariu atractiv și tichete de masă;beneficii*: Crăciun, Paște, vacanță, asigurare privată de sănătate;oportunitatea unei cariere într-o companie multinațională;sistem informatic performant si logistica moderna * acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conf. CCM la nivel de unitate.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!