Asistent Administrativ in Bucureşti


Asistent Administrativ


Adecco cauta pentru unul dintre clientii sai, o companie specializata in oferirea de servicii de consultanta pentru implementarea proiectelor de investitie cu finantare europeana, un/o Asistent/a Administrativ. 
Responabilități :
 

 

  • Coordonează și îmbunătățește activitatea societății (imbunătățește procese și procedurile interne de lucru)
  • Asigură comunicarea internă și externă (telefon, fax, e-mail);
  • Înregistrează, multiplică/redactează și difuzează documentele interne și externe;
  • Controlează și pastrează evidența înregistrărilor și documentelor interne și externe;
  • Gestionează și arhivează documentele solicitate;
  • Asigură un flux corect și eficient de informații, intern și extern;
  • Menține o relație bună cu clienții, furnizorii și colegii;

  • Cerințe:

  • Studii superioare finalizate (de preferat Studii Economice);
  • Cunoștințe avansate de Microsoft Office;
  • Cunoștințe avansate de Limba Engleză;
  • Abilități dezvoltate de comunicare și organizare;
  • Bune abilități de planning și coordonare a activității;
  • Minim 1 an experiență pe o poziție similară;




  •  

 

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!