Asistent Administrativ
Adecco cauta pentru unul dintre clientii sai, o companie specializata in oferirea de servicii de consultanta pentru implementarea proiectelor de investitie cu finantare europeana, un/o Asistent/a Administrativ.
Responabilități :
- Coordonează și îmbunătățește activitatea societății (imbunătățește procese și procedurile interne de lucru)
- Asigură comunicarea internă și externă (telefon, fax, e-mail);
- Înregistrează, multiplică/redactează și difuzează documentele interne și externe;
- Controlează și pastrează evidența înregistrărilor și documentelor interne și externe;
- Gestionează și arhivează documentele solicitate;
- Asigură un flux corect și eficient de informații, intern și extern;
- Menține o relație bună cu clienții, furnizorii și colegii;
- Cerințe:
- Studii superioare finalizate (de preferat Studii Economice);
- Cunoștințe avansate de Microsoft Office;
- Cunoștințe avansate de Limba Engleză;
- Abilități dezvoltate de comunicare și organizare;
- Bune abilități de planning și coordonare a activității;
- Minim 1 an experiență pe o poziție similară;