Asistent Administrativ in Bucuresti


Asistent Administrativ


Adecco cauta pentru unul dintre clientii sai, o companie specializata in oferirea de servicii de consultanta pentru implementarea proiectelor de investitie cu finantare europeana, un/o Asistent/a Administrativ. 
Responabilități :
 

 

  • Coordonează și îmbunătățește activitatea societății (imbunătățește procese și procedurile interne de lucru)
  • Asigură comunicarea internă și externă (telefon, fax, e-mail);
  • Înregistrează, multiplică/redactează și difuzează documentele interne și externe;
  • Controlează și pastrează evidența înregistrărilor și documentelor interne și externe;
  • Gestionează și arhivează documentele solicitate;
  • Asigură un flux corect și eficient de informații, intern și extern;
  • Menține o relație bună cu clienții, furnizorii și colegii;

  • Cerințe:

  • Studii superioare finalizate (de preferat Studii Economice);
  • Cunoștințe avansate de Microsoft Office;
  • Cunoștințe avansate de Limba Engleză;
  • Abilități dezvoltate de comunicare și organizare;
  • Bune abilități de planning și coordonare a activității;
  • Minim 1 an experiență pe o poziție similară;




  •  

 

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!