Asistent manager in Constanţa

 

Detalii job Asistent manager

 

Cautam o persoana comunicativa, dornica sa faca parte dintr-o echipa frumoasa , doritoare sa fie de ajutor, foarte bine organizata si dornica sa invete si sa se implice in activitati noi, pline de provocare.

 

  • Primeşte înregistrează, scanează documente şi le distribuie conform procedurilor interne;

  • Raspunde de inregistrarea si pastrarea contractelor de prestari servicii ale societatii.

  • Efectueaza activitati de protocol si administrative;

  • Raspunde de aprovizionare consumabile rechizite, produse curatenie si necesar protocol;

  • Realizeaza comenzi catre furnizori terti pe segmentele solicitate de seful direct;

  • Se ocupa de corespondenta zilnica: primire si repartizare catre destinatari a corespondentei primite; trimitere documente/colete prin curierat, posta, email, fax.;

  • Se ocupa de preluarea si directionarea tuturor apelurilor telefonice;

  • Gestioneaza conturile de social media a companiei;

  • Sustine gestionarea si planificarea evenimentelor organizate de companie sau la care compania participa;

  • Concepe şi redactează documente, prezentări şi rapoarte;

  • Redacteaza si traduce in limba engleza diverse documente;

  • Gestioneaza si coordoneaza depozitarea in arhiva juridica si financiara a societatii.

 

 

 

 

Nivel de studii:

 

  • Studii superioare, management administrativ, studii economice

 

 

 

Experienţă:

 

Cel putin 1 an pe un post similar

 

 

 

Cunoştinţe necesare:

 

  • Management administrativ;

 

  • Limba engleza - scris si vorbit nivel mediu - avansat;

  • Operare PC si pachetul Microsoft Office

 

 

 

Aptitudini şi deprinderi necesare:

 

  • Atitudine pozitiva;

 

  • Spirit de ordine si disciplina, bun organizator;

 

  • Ascultare si intelegere activa peste medie;

  • Rapiditate in realizarea sarcinilor;

  • Descurcareata, capabila sa ia decizii ce duc la realizarea sarcinilor;

  • Adaptata la lucrul in echipa;

  • Centrarea activitatii pe obtinerea rezultatelor;

  • Aptitudini de comunicare scrisa si verbal;

  • Aspect fizic placut.

 

 

 

 

Beneficii

 

  • Pachet salarial bazat pe experienta, cunostinte si performanta;

  • Lucru intr-o echipa tanara si dinamica;

  • Bonuri de masa;

  • Dezvoltarea carierei intr-o companie de renume producatoare de produse realizate pt corporatii din Europa, Asia si Africa, ce pune accent pe dezvoltarea membrilor echipei si respectful fata de acestia.

  • Firma Graphtec Design are o imagine pozitiva in piata romaneasca si internationala avand colaborari cu firme de renume de peste 20 ani;

  • Evenimente de Training, coaching, buisness games si dezvoltare personala in fiecare sezon al anului;

  • Experienta pe masura la o firma care este dezvoltata lateral si vertical avand tehnologii pt. prelucrare lemn, metal, plastic, sticla;

 


 

 

Despre companie

Suntem o firma producatoare de mobilier comercial “tailor-made” (la comanda), POSM, semnalistica, Toteme, statii de benzinarie, display-uri, rafturi de tigari, standuri expizitionale, roof-tops si multe altele. Avand in echipa noastra peste 120 de specialisti in Design, Proiectare, Productie, Vanzari, sustinem prin proiectele unice realizate companii multinationale precum Coca cola , JTI, BAT, LukOil la nivel WORLDWIDE. Sustinem comunitatea in permanenta, ajutand licee si facultati locale din Constanta prin proiecte caritabile, ateliere de orientare profesionala si educatie antreprenoriala. Cu un renume bine stabilit in piata suntem prezenti la marile evenimente de businessprecum Gala Forbes, Targul international, 1 mondial din Germania Euroshop Dusseldorf, ambasadori ai comunitatii de femei antreprenor Elite Business Women si multe altele.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!