Asistent Manager in Arad

 

Candidatul ideal

 

- studii medii/superioare
- cunostinte avansate de operare Ms Office
- abilitati de organizare, sistematizare si prioritizare
- abilitati de comunicare
- organizat, metodic si orientat pe detalii
- cunostinte contabilitate primara
- limba engleza
- permis auto cat. B

 

Descrierea jobului

 

- intocmire documente diverse si contabilitate primara ( deconturi, registru de casa, etc.)
- asigurarea repartizarii informatiilor dinspre management catre toate departamentele firmei, precum si in sens invers.
- asigurarea transmiterii informatiilor primite din afara firmei, precum si a celor catre exteriorul firmei persoanelor carora li se adreseaza.
- tehnoredactarea diferitelor materiale si redactarea corespondentei zilnice
- inregistrare documente
- promovarea imaginii firmei prin activitatea pe care o desfasoara

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!