Candidatul ideal
· studii superioare finalizate ( preferabil profil economic – dar nu este conditie eliminatorie )
· cunostinte contabilitate primara
· experiența nu este necesara dar constituie un avantaj
· bune cunoștinte de utilizare PC - pachetul MS Office, email, web
· capacitate de sinteză, analiză și asimilare rapidă
· abilități bune de comunicare, persoana dinamica, organizata, responsabila si cu spirit de initiativa
· abilitati de lucru in echipa
Descrierea jobului
Organizarea documentelor (inregistrare si arhivare)
Transmitere corespondenta:fax,email;
Mentine legatura cu bancile colaboratoare
Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat: preluarea si directionarea apelurilor telefonice; primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate; asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor
· Emite facturi; efectueaza platile salariale; inregistreaza OP-urile de plata ale firmei
· Emite comenzi către furnizori
· Asigură documentația de intrare / ieșire
· Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de predarea/preluarea documentelor contabile;
· Inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat, a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de furnizori, facturi de clienti, incasari si plati efectuate