ASISTENT MANAGER/FUNCTIONAR ADMINISTRATIV in Bucureşti Sectorul 2

Angajam Asistent Manager/Functionar Administrativ, care va avea urmatoarele atributii:

- diverse activitati de secretariat, raportari Excel/Word, centralizare date;

- solicitare de oferte de la furnizori si transmiterea facturilor fiscale/proforme catre departamentul financiar;

- experienta de minim 2 ani pe o pozitie similara reprezinta un avantaj;

Cerinte obligatorii:

- abilitati de lucru in vederea transmiterii corespondentei prin mesagerie electronica (e-mail);

- abilitati cunostinte marketing;

- abilitati de inchiriere;

- recrutare personal;

- cunostinte operare PC, Word, Excel;

- bune capacitati de organizare a activitatii si a timpului;

- atentie la detalii;

- atitudine proactiva, implicare in activitatea echipei;

- spirit de echipa, atitudine politicoasa, bune abilitati de comunicare;

- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;


Despre companie

Activeaza in sectorul 2, Bucuresti. Se ocupa de inchirieri spatii comerciale proprii, administreaza un centru comercial propriu, dezvolta proiecte imobiliare proprii.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!