Asistent manager in domeniul vanzarilor in Cluj

Candidatul ideal Studii superioare Dinamism şi spontaneitate Abilităţi de comunicare şi relaţionare Abilităţi de coordonare şi munca în echipă Cunoştinţe calculator Prezenţă agreabilă, spontaneitate Cunoaşterea unei limbi străine -engleză şi/ sau franceză Disponibilitate de deplasare în teren pentru prezentare de oferte către client Experienţa într-o poziţie similară -constituie avantaj Descrierea jobului Activităţi administrative: fax, email şi operare pe calculator Preluarea apelurilor telefonice ; Consilierea telefonică a clienţilor Construirea şi promovarea prin diferite canale de publicitate a ofertelor companiei Vizionarea/prezentarea de oferte pe teren la solicitarea clienţilor Prezentarea şi consilierea directă a clienţilor pe teren în legătură cu ofertele imobiliare

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!