CANDIDATUL IDEAL: Dorim extinderea echipei cu o persoana de sex feminin pentru functia de secretară-Asistent manager
Cerinte:
- studii superioare preferabil profil economic;
- Bune cunostinte a limbii engleze - Minim 1 ani experienta intr-o pozitie similara;
- Cunostinte PC - cunostinte foarte bune MS OFFICE (Word, Excel, navigare internet);
- cunostinte de secretariat;
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
- capacitate de a respecta termene limita;
- atentie catre detalii;
- placere si abilitate de a invata lucruri noi;
- responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;
-persoana flexibila si rezistenta la stres - persoana responsabila, comunicativa si de incredere
- aptitudini organizatorice, proactivitate
- experienta in lucrul cu echipamentele de birou
Alte competente:
- Abilitati excelente de comunicare
- Competente dezvoltate de organizare si planificare
-Atentie distributiva si capacitate de concentrare
- Proactivitate si sociabilitate,
- Persoana disponibila unui orar de lucru prelungit.
- Prezenta agreabila;
Vor fi selectate doar CV-urile insotite de poze.
RESPONSABILITATI : - introducerea facturilor in SAGA; - sortare si distribuire corespondenta; - arhivare documente; - elaborare si redactare rapoarte, analize specifice, documente si situatii solicitate de managementul companiei; - indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat; - asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail - actualizarea bazei de date documente; - asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei. -preluarea apelurilor telefonice -activitati de protocol -relatia cu furnizorii de servicii - Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat. - tine evidenta registrelor de intrare/iesire a documentelor; - alte activitati specifice postului; -alte sarcini trasate de conducere;