Candidatul ideal
Pentru clientul nostru, un important centru de procesare valori, angajam Asistent Manager.
Cerinte:
Experienta de minimum 1 an in secretariat sau pe roluri administrative;
Studii medii sau superioare;
Cunostinte de operare PC – MS Office;
Limba Engleza - nivel conversational.
Descrierea jobului
Responsabilitati:
Realizarea si verificarea pontajelor lunare;
Intocmirea documentelor de angajare si a documentelor de incetare a contractelor de munca;
Selectarea CV-urilor candidatilor pentru posturile vacante din cadrul centrului de procesare si programarea interviurilor;
Completarea fiselor SSM/SU;
Intocmirea situatiei anuale a concediilor de odihna;
Inregistrarea corespondentei in registrul de intrari-iesiri si postarea comenzilor in aplicatiile furnizorilor;
Primirea si conducerea persoanele din exterior;
Oferirea de suport in tehnoredactarea diferitelor materiale;
Intocmirea necesarului de materiale lunare si comandarea acestora;
Transmiterea solicitarilor catre diverse departamente din cadrul administratie centrale (ordine de deplasare, deconturi etc.);
Intocmirea proceselor verbale de luare la cunostinta a noilor proceduri, inventariere lunara etc.