Asistent Manager_Centru de Procesare in Maramureş

 

Candidatul ideal

 

Pentru clientul nostru, un important centru de procesare valori, angajam Asistent Manager.

Cerinte:

Experienta de minimum 1 an in secretariat sau pe roluri administrative;
Studii medii sau superioare;
Cunostinte de operare PC – MS Office;
Limba Engleza - nivel conversational.

 

Descrierea jobului

 

Responsabilitati:

Realizarea si verificarea pontajelor lunare;
Intocmirea documentelor de angajare si a documentelor de incetare a contractelor de munca;
Selectarea CV-urilor candidatilor pentru posturile vacante din cadrul centrului de procesare si programarea interviurilor;
Completarea fiselor SSM/SU;
Intocmirea situatiei anuale a concediilor de odihna;
Inregistrarea corespondentei in registrul de intrari-iesiri si postarea comenzilor in aplicatiile furnizorilor;
Primirea si conducerea persoanele din exterior;
Oferirea de suport in tehnoredactarea diferitelor materiale;
Intocmirea necesarului de materiale lunare si comandarea acestora;
Transmiterea solicitarilor catre diverse departamente din cadrul administratie centrale (ordine de deplasare, deconturi etc.);
Intocmirea proceselor verbale de luare la cunostinta a noilor proceduri, inventariere lunara etc.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!