Candidatul ideal
- Pregatire (certificare) in industria cafelei ca barista, constituie un avantaj experienta in domeniul Horeca;
- Cunoasterea pietei de cafea din Romania (Bucuresti/Ilfov);
- Abilitati de prezentare, comunicare si negociere;
- Abilitatile tehnice constituie un avantaj major;
- Focus pe rezultate, capacitatea de a prelua proiecte pe care sa le dezvolte dupa propria personalitate;
- Persoana proactiva, organizata, cu spirit antreprenorial si cu simtul realitatii, care se poate integra cu usurinta in echipa si se adapteaza multiplelor tipologii de clienti cu care intra zilnic in contact;
- Cunostinte MS Office;
- Permis de conducere cat.B
Descrierea jobului
- Identificarea tuturor clientilor Horeca din zona de responsabilitate, promovarea si vanzarea produselor companiei;
- Gestionarea unui portofoliu de clienti Horeca/Bucuresti, dezvoltarea zonei respectand standardele de firma si de brand;
- Intocmirea ofertelor personalizate pentru clientii Horeca, negocierea si incheierea contractelor;
- Mentinerea relatiei cu clientii, asigurarea bunei derulari a contractelor;
- Asigurarea asistentei tehnice si comerciale;
- Atingerea obiectivelor agreate, focus pe rezultate (rentabilizarea fiecarui client);
- Organizarea si planificarea tuturor activitatilor specifice.
- Beneficii:
- Salariu fix + bonus bazat pe performanta
- Masina de serviciu
- Laptop + Telefon
- Traininguri de specialitate