Branch Manager Arad in Arad

 

Descrierea jobului

 

Subtitlu

Motivația dumneavoastră: indicatorii-cheie de performanță ai clienților noștri!

Atribuțiile dumneavoastră

  • Stabileste, impreuna cu superiorul ierarhic si cu Managerii de Servicii, obiectivele si planurile de dezvoltare ale filialei
  • Comunica personalului din subordine obiectivele setate si monitorizeaza periodic gradul de realizare al acestora
  • Identifica si atrage resurse necesare implementarii noilor idei de dezvoltare
  • Reprezinta compania in relatia cu autoritatile locale, clientii si partenerii din zona de responsabilitate a filialei
  • Face toate demersurile necesare obtinerii avizelor si autorizatiilor de functionare necesare pentru punctele de lucru din aria sa de responsabilitate
  • Raspunde de nivelul de profitabilitate al filialei, de calitatea si eficienta serviciilor oferite
  • Stabileste si participa la sedintele operative cu sefii de departamente
  • Aduce la cunostinta conducerii abaterile disciplinare existente si colaboreaza cu departamentul Resurse Umane in vederea intocmirii documentatiei in vederea solutionarii acestora
  • Colaboreaza cu departamentul de Vanzari si isi informeaza superiorul direct cu privire la problemele aparute in derularea contractelor cu clientii si partenerii
  • Profilul dumneavoastră
  • Experienta de minim 3 ani in coordonarea, monitorizarea si dezvoltarea echipei de logistica/ transit
  • Capacitate de decizie, orientare catre rezultat
  • Cunostinte financiar/economice minime (analiza cash-flow, bugetare)
  • Cunostinte de contabilitate primara
  • Cunostinte legislative specifice activitatii de transport rutier de marfa (ADR, AETR)
  • Cunostinte tehnice in domeniul mijloacelor de transport de marfuri
  • Cunostinte Microsoft Office, SAP, TMS
  • Cunostinte de geografia Romaniei
  • Atitudine proactive
  • Studii superioare finalizate
  • Limba engleza – nivel fluent
  • Permis de conducere categoria B
  • Oferta noastră
  • Vă bucurați de libertate de decizie și de acțiune într-un mediu de lucru plăcut, care vă permite să vă puneți în aplicare abilitățile de conducere
  • Contribuiți la conturarea viitorului companiei noastre și lucrați în mod creativ la dezvoltarea inovațiilor
  • Loc de parcare în incinta firmei, linie directă de autobuz și posibilitatea de a servi masa în cantina companiei
  • Autovehicul de serviciu pentru uz privat; telefon mobil și laptop
  • Perfecționare continuă la cel mai înalt nivel
  • Noi metode de învățare inovatoare, stimulative
  • Oferte de servicii medicale, bonuri de masa si salariu competitiv

  • Responsabilitati operationale:
  • Stabileste, impreuna cu superiorul ierarhic si cu Managerii de Servicii, obiectivele si planurile de dezvoltare ale filialei.
  • Comunica personalului din subordine obiectivele setate si monitorizeaza periodic gradul de realizare al acestora.
  • Identifica si atrage resurse necesare implementarii noilor idei de dezvoltare
  • Se asigura de organizarea gestiunii si de efectuarea inventarierii anuale.
  • Repartizeaza sarcinile subordonatilor tinand cont de prioritatile zilnice si de volumele existente.
  • Reprezinta compania in relatia cu autoritatile locale, clientii si partenerii din zona de responsabilitate a filialei.
  • Face toate demersurile necesare obtinerii avizelor si autorizatiilor de functionare necesare pentru punctele de lucru din aria sa de responsabilitate.
  • Pastreaza legatura cu autoritatile locale si efectueaza raportarile periodice catre acestea, conform prevederilor legale in vigoare, asigurand conformitatea punctelor de lucru cu cerintele legale.
  • Raspunde de nivelul de profitabilitate al filialei, de calitatea si eficienta serviciilor oferite.
  • Stabileste si participa la sedintele operative cu sefii de departamente.
  • Aduce la cunostinta conducerii abaterile disciplinare existente si colaboreaza cu departamentul Resurse Umane in vederea intocmirii documentatiei in vederea solutionarii acestora.
  • Colaboreaza cu departamentul de Vanzari si isi informeaza superiorul direct cu privire la problemele aparute in derularea contractelor cu clientii si partenerii.
  • Ofera suport colegilor noi din organizatie cu scopul transferului de cunostinte.
  • Preia, la solicitarea superiorului, din sarcinile si responsabilitatile colegilor.

  • Coordonare echipa:
  • Identifica nevoile de recrutare si participa la procesele de selectie, integrare si dezvoltare a echipei.
  • Stabileste obiectivele subordonatilor, termenele limita si modalitatile de masurare a gradului de realizare a obiectivelor.
  • Ofera suport subordonatilor directi si raspunde intrebarilor legate de activitatea zilnica, primite din partea acestora.
  • Verifica si gestioneaza buna desfasurare a procesului de integrare si preluare a sarcinilor de catre noii angajati.
  • Propune si implementeaza programe de pregatire si motivare pentru echipa aflata in subordine.
  • Participa la proiectele de elaborare si a actualizare a fiselor de post, obiectivelor si criteriilor de evaluare pentru persoanele din subordine.
  • Evalueaza periodic membrii echipei, pe baza sistemului de evaluare agreat.
  • Intocmeste, lunar, situatia pontajelor si cea a acordarii tichetelor de masa.

  • Control si verificare:
  • Participa la elaborarea bugetului, analizeaza propunerile inaintate de catre sefii serviciilor din subordine, opereaza corectiile necesare si inainteaza propunerea de buget final.
  • Face propuneri cu privire la intocmirea bugetului anual, pe baza rezultatelor obtinute si al planului de dezvoltare. Este raspunzator de definitivarea bugetului si de atingerea bugetului filialei, conform planificarii.
  • Intocmeste lunar raportul MMR (Monthly Management Report) pentru rezultatele financiare lunare.
  • Utilizeaza instrumentele specifice de raportare si monitorizare a activitatii de vanzari (ex: Applix).

  • Relatia cu clientii:
  • Monitorizeaza piata, identifica tendintele si modalitatile de dezvoltare.
  • Propune planuri de dezvoltare pe termen mediu si lung si raspunde de implementarea acestora.
  • Se implica in mod direct si nemijlocit in activitatea de dezvoltare a portofoliului de clienti din zona geografica de responsabilitate pentru toate tipurile de servicii existente in portofoliul companiei, respectand procedurile existente in cadrul departamentului Vanzari & Marketing.
  • Se informeaza constant despre preturile si competitorii din piata. Transmite superiorilor ierarhici planurile de actiune cu privire la aceste aspecte.
  • Monitorizeaza si se implica in cresterea nivelului de satisfactie al clientilor in privinta serviciilor oferite.
  • Negociaza contractele de transport, trimite varianta finala catre superiorul direct si tine o evidenta a acestora.
  • Colaboreaza cu departamentul de vanzari cu scopul identificarii si atragerii de noi clienti.
  • Participa la negocierea contractelor de transport si crearea ofertelor pentru clienti.
  • Evalueaza potentialul furnizorilor si al clientilor.
  • Propune posibile cai de colaborare si parteneriate strategice.
  • Colaboreaza si se implica in dezvoltarea portofoliului de clienti ai filialei si implementarea strategiei de vanzari si marketing.
  • Primeste si gestioneaza plangerile primite din partea clientilor si se asigura de buna solutionare a acestora.
  • Aduce la cunostinta persoanelor responsabile si se implica in solutionarea litigiilor sau a reclamatiilor primite.
  • Asigura o imagine buna a companiei pe piata regionala

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!