Descrierea jobului
Subtitlu
Motivația dumneavoastră: indicatorii-cheie de performanță ai clienților noștri!
Atribuțiile dumneavoastră
- Stabileste, impreuna cu superiorul ierarhic si cu Managerii de Servicii, obiectivele si planurile de dezvoltare ale filialei
- Comunica personalului din subordine obiectivele setate si monitorizeaza periodic gradul de realizare al acestora
- Identifica si atrage resurse necesare implementarii noilor idei de dezvoltare
- Reprezinta compania in relatia cu autoritatile locale, clientii si partenerii din zona de responsabilitate a filialei
- Face toate demersurile necesare obtinerii avizelor si autorizatiilor de functionare necesare pentru punctele de lucru din aria sa de responsabilitate
- Raspunde de nivelul de profitabilitate al filialei, de calitatea si eficienta serviciilor oferite
- Stabileste si participa la sedintele operative cu sefii de departamente
- Aduce la cunostinta conducerii abaterile disciplinare existente si colaboreaza cu departamentul Resurse Umane in vederea intocmirii documentatiei in vederea solutionarii acestora
- Colaboreaza cu departamentul de Vanzari si isi informeaza superiorul direct cu privire la problemele aparute in derularea contractelor cu clientii si partenerii
- Profilul dumneavoastră
- Experienta de minim 3 ani in coordonarea, monitorizarea si dezvoltarea echipei de logistica/ transit
- Capacitate de decizie, orientare catre rezultat
- Cunostinte financiar/economice minime (analiza cash-flow, bugetare)
- Cunostinte de contabilitate primara
- Cunostinte legislative specifice activitatii de transport rutier de marfa (ADR, AETR)
- Cunostinte tehnice in domeniul mijloacelor de transport de marfuri
- Cunostinte Microsoft Office, SAP, TMS
- Cunostinte de geografia Romaniei
- Atitudine proactive
- Studii superioare finalizate
- Limba engleza – nivel fluent
- Permis de conducere categoria B
- Oferta noastră
- Vă bucurați de libertate de decizie și de acțiune într-un mediu de lucru plăcut, care vă permite să vă puneți în aplicare abilitățile de conducere
- Contribuiți la conturarea viitorului companiei noastre și lucrați în mod creativ la dezvoltarea inovațiilor
- Loc de parcare în incinta firmei, linie directă de autobuz și posibilitatea de a servi masa în cantina companiei
- Autovehicul de serviciu pentru uz privat; telefon mobil și laptop
- Perfecționare continuă la cel mai înalt nivel
- Noi metode de învățare inovatoare, stimulative
- Oferte de servicii medicale, bonuri de masa si salariu competitiv
- Responsabilitati operationale:
- Stabileste, impreuna cu superiorul ierarhic si cu Managerii de Servicii, obiectivele si planurile de dezvoltare ale filialei.
- Comunica personalului din subordine obiectivele setate si monitorizeaza periodic gradul de realizare al acestora.
- Identifica si atrage resurse necesare implementarii noilor idei de dezvoltare
- Se asigura de organizarea gestiunii si de efectuarea inventarierii anuale.
- Repartizeaza sarcinile subordonatilor tinand cont de prioritatile zilnice si de volumele existente.
- Reprezinta compania in relatia cu autoritatile locale, clientii si partenerii din zona de responsabilitate a filialei.
- Face toate demersurile necesare obtinerii avizelor si autorizatiilor de functionare necesare pentru punctele de lucru din aria sa de responsabilitate.
- Pastreaza legatura cu autoritatile locale si efectueaza raportarile periodice catre acestea, conform prevederilor legale in vigoare, asigurand conformitatea punctelor de lucru cu cerintele legale.
- Raspunde de nivelul de profitabilitate al filialei, de calitatea si eficienta serviciilor oferite.
- Stabileste si participa la sedintele operative cu sefii de departamente.
- Aduce la cunostinta conducerii abaterile disciplinare existente si colaboreaza cu departamentul Resurse Umane in vederea intocmirii documentatiei in vederea solutionarii acestora.
- Colaboreaza cu departamentul de Vanzari si isi informeaza superiorul direct cu privire la problemele aparute in derularea contractelor cu clientii si partenerii.
- Ofera suport colegilor noi din organizatie cu scopul transferului de cunostinte.
- Preia, la solicitarea superiorului, din sarcinile si responsabilitatile colegilor.
- Coordonare echipa:
- Identifica nevoile de recrutare si participa la procesele de selectie, integrare si dezvoltare a echipei.
- Stabileste obiectivele subordonatilor, termenele limita si modalitatile de masurare a gradului de realizare a obiectivelor.
- Ofera suport subordonatilor directi si raspunde intrebarilor legate de activitatea zilnica, primite din partea acestora.
- Verifica si gestioneaza buna desfasurare a procesului de integrare si preluare a sarcinilor de catre noii angajati.
- Propune si implementeaza programe de pregatire si motivare pentru echipa aflata in subordine.
- Participa la proiectele de elaborare si a actualizare a fiselor de post, obiectivelor si criteriilor de evaluare pentru persoanele din subordine.
- Evalueaza periodic membrii echipei, pe baza sistemului de evaluare agreat.
- Intocmeste, lunar, situatia pontajelor si cea a acordarii tichetelor de masa.
- Control si verificare:
- Participa la elaborarea bugetului, analizeaza propunerile inaintate de catre sefii serviciilor din subordine, opereaza corectiile necesare si inainteaza propunerea de buget final.
- Face propuneri cu privire la intocmirea bugetului anual, pe baza rezultatelor obtinute si al planului de dezvoltare. Este raspunzator de definitivarea bugetului si de atingerea bugetului filialei, conform planificarii.
- Intocmeste lunar raportul MMR (Monthly Management Report) pentru rezultatele financiare lunare.
- Utilizeaza instrumentele specifice de raportare si monitorizare a activitatii de vanzari (ex: Applix).
- Relatia cu clientii:
- Monitorizeaza piata, identifica tendintele si modalitatile de dezvoltare.
- Propune planuri de dezvoltare pe termen mediu si lung si raspunde de implementarea acestora.
- Se implica in mod direct si nemijlocit in activitatea de dezvoltare a portofoliului de clienti din zona geografica de responsabilitate pentru toate tipurile de servicii existente in portofoliul companiei, respectand procedurile existente in cadrul departamentului Vanzari & Marketing.
- Se informeaza constant despre preturile si competitorii din piata. Transmite superiorilor ierarhici planurile de actiune cu privire la aceste aspecte.
- Monitorizeaza si se implica in cresterea nivelului de satisfactie al clientilor in privinta serviciilor oferite.
- Negociaza contractele de transport, trimite varianta finala catre superiorul direct si tine o evidenta a acestora.
- Colaboreaza cu departamentul de vanzari cu scopul identificarii si atragerii de noi clienti.
- Participa la negocierea contractelor de transport si crearea ofertelor pentru clienti.
- Evalueaza potentialul furnizorilor si al clientilor.
- Propune posibile cai de colaborare si parteneriate strategice.
- Colaboreaza si se implica in dezvoltarea portofoliului de clienti ai filialei si implementarea strategiei de vanzari si marketing.
- Primeste si gestioneaza plangerile primite din partea clientilor si se asigura de buna solutionare a acestora.
- Aduce la cunostinta persoanelor responsabile si se implica in solutionarea litigiilor sau a reclamatiilor primite.
- Asigura o imagine buna a companiei pe piata regionala