Candidatul ideal
Scopul postului:
- Gestionarea unei relatii tip win-win cu clientii - companii medii si mari - din regiunea desemnata, cu scopul de a creste vanzarile Vodafone pe segmentul serviciilor mobile si fixe si profitabilitatea generata de acestea
- Dobandirea cotei de piata prin atingerea obiectivelor de vanzari, sustinuta de asigurarea unei experiente bazata pe incredere si parteneriat
- Dezvoltarea relatiilor cu potentali clienti noi - medii si mari - in vederea maririi bazei de clienti ficsi si a cresterii volumelor de vanzari.
Descrierea jobului
Responsabilitati principale:
1. Achizitia noilor clienti:
• Achizitie clienti noi (non Vodafone), pe segmentul serviciilor mobile si fixe
• Monitorizarea activitatii competitiei si tendintele pietei, in vederea sustinerii cresterii continue a pozitiei Vodafone ca Total Communication Provider
• Construirea unei relatii puternice cu clientii in vederea vanzarii produselor mobile si fixe Vodafone si a cresterii satisfactiei clientului
2. Dezvoltarea clientilor:
• Vanzarea solutiilor de afaceri potrivite conditiilor de piata si obiectivelor companiei, prin abordare de vanzare consultativa si proactivaCresterea profitabilitatii clientilor prin angajamente pe termen lung in cadrul segmentului deservit
Competente, cunostinte si experienta:
- 2 ani experienta in achizitie de conturi in vanzari directe (FMCG, servicii - de preferat IT&C)
- 1-2 ani experienta in vanzari directe- clienti persoane juridice
- Permis de conducere categoria B
- Limba engleza- nivel avansat
- Certificari tehnice/profesionale necesare si studii:
- Diploma universitara
- Alte cursuri de pregatire, preferabil in vanzari