Business Support Sr Manager in Ploieşti

Position Summary1. Support internal management decision-making by producing business performance analysis which is identified, measured and delivered economic information of business activities by accounting method.2. Establish management and execution plans and conduct financial supports such as managing actual implementation of plans to maximize business performance.3. Optimize and efficiently manage internal policy & procedure based on business accounting standards and business circumstance.Role and ResponsibilitiesGestionate contractele de sales deduction si marketing şi se asigura ca sunt reflectate fidel in sistemele companiei.Supravegheaza şi coordoneaza activitatea întregului personal subordonat, oferă îndrumare şi asistenţă în activitatea lor, organizarea de traininguri;Defineste cerinţele de personal pentru departamentul subordonate;Agreeaza şi a menţine un standard pentru contractele de sales deduction si marketing în conformitate cu orientările HQ si managementul companiei ;Colaboreaza împreună cu departamentele de Vanzari si Marketing pentru gestionarea optimă a relaţiilor cu clienţii;Coordoneaza procesului de inregistrare tranzactii sales deduction si marketing astfel incat toate inregstrarile sa fie facute corect si in timp;Monitorizeaza derularea contractelor de sales deduction si marketing, identifica solutii pentru a inchide overdue open items;Examineaza şi aproba operaţiunile înregistrate şi rapoartelor întocmite de către personalul din subordine;Face rapoarte periodice catre managementul superior, RHQ and HQ;Coordoneaza resurselor interne si externe in vederea implementarii si executarii proceselor si procedurilor in timpGestioneaza si urmareste ca sunt respectate procedurile de lucru(inclusiv GGPM), checklisturile de lucru si orice guideline de la EHQ/HQ in ceea ce priveste procesele de sales deduction si marketingUrmareste zilnic KPI-ii departamentului si asigura indeplinirea acestora;Gestioneaza contractele de asigurare şi de politici şi se asigura ca toate obligaţiile contractuale ale companiei sunt îndeplinite la timp şi în conformitate cu cerinţele asiguratorului.Supravegheaza şi coordoneaza activitatea întregului personal subordonat, oferă îndrumare şi asistenţă în activitatea lor, organizarea de traininguri;Defineste cerinţele de personal pentru departamentele subordonate;Stabileste şi a menţine un standard pentru managementul clienţilor în timpul operaţiunilor normale, în conformitate cu orientările HQ - management de zile de AR (condiţii de plată), de gestionare a limitelor de credit, de gestionare a procesului de aging;Colaboreaza împreună cu departamentele de Vanzari si Servicii pentru gestionarea optimă a relaţiilor cu clienţii;Asigura imbunatatirea fluxului de numerar al companiei şi pentru a preveni datorii neperformante;Asigura reducerea la minimum a expunerii la risc a companiei şi recomanda acţiuni corespunzătoare;Examineaza şi aproba operaţiunile înregistrate şi rapoartelor întocmite de către contabilii AR, analistii de credit;Face rapoarte periodice catre managementul superior, RHQ and HQ;Monitorizeaza activitatea clienţilor şi atrage atenţia asupra potentialelor semne de A/R problematic, atunci când acestea sunt identificate;Efectueaza periodic (cel puţin lunar) rapoarte de evaluare a clientului pentru toţi clienţii de vânzări şi (de exemplu, atunci când identificarea simptome îngrijorătoare în activitatea unui client);Mentine colaborarea cu asiguratorul (solicitari limite de credit, re-analizarea clientilor (pentru modificari asupra limitelor de credit);Mentine actualizate datele in sistemul CES de monitorizare a clientilor;Gestionaza corectitudinii informatiilor legate de activitatea A/R si credit in sistemul SAP;Urmareste zilnic KPI-ii departamentului si asigura indeplinirea acestora;Skills and QualificationsIntocmeste rapoarte saptamanale/lunare privind activitatea de sales deduction si marketing;Pregateste rapoartele saptamanale si lunare conform cererilor HQ and EHQ;Verifica la sfarsitul lunii accrualsurile de sales deduction si marketing astfel incat obligatiile sa fie reflectate fidel in contabilite;Raspunde in fata auditului intern/extern pentru activitatea desfasurata;Intocmeste activitatile specifice opertiunilor de inchidere de luna;Cunoaste si actualizeaza normele interne GPPM ;Cunoaste si respecta Regulamentul Intern si toate procedurile interne ale Samsung Electronics Romania SRL;Indeplineste orice alta sarcina trasata de catre managerul direct sub rezerva legalitatii acesteia si numai in conformitate cu domeniul de activitate;Raspunde de respectarea secretului absolut al operatiunilor derulate de Companie si de pastrarea si manipularea documentelor cu caracter confidential.* Please visit to see Privacy Policy, which defaults according to your location. You can change Country/Language at the bottom of the page. If you are European Economic Resident, please click .

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!