Candidatul ideal
- Experienta minima de 2 ani pe o pozitie asemanatoare;
- Cunostinte medii de SQL;
- Cunostinte medii de HTML;
- Google Adwords si Google Analitics;
- Cunostinte de baza de date si CRM;
- Google suite (communicate, store, collaborate) si MS Office;
- Limba engleza/ franceza (cel putin una la nivel avansat).
Descrierea jobului
- Pe baza input-ului de la Manager CRM realizeaza campanii de comunicare directa sau pe mediile digitale selectate, tintite, segmentate sau personalizate, pentru companie, canale, magazine sau piete;
- Contribuie la dezvoltarea traficului, a angajarii clientilor si a favorabilitatii acestora fata de marca (online si offline);
- Monitorizeaza, masoara si propune masuri de optimizare a campaniilor online si performanta acestora, printr-un sistem adecvat de KPI;
- Contribuie la implementarea programelor relationale/ comunitare pentru clienti.
- Noi oferim:
- Un loc de munca stabil intr-o companie care te respecta;
- Stagiu de formare adaptat postului;
- Dezvoltare profesionala intr-o companie multinationala;
- Asigurari (de viata, de sanatate si stomatologica);
- Prime periodice si prima de vacanta.