Chief Financial Officer in Baia Mare

Sediul: Baia Mare

 

Rolul tau:

 

Cautam un Director Financiar Principal (CFO) pentru a se alatura echipei unui grup de companii din segmentul comercial. Pentru acest post vei combina cunostintele de contabilitate, financiare, de fiscalitate, cu cele de strategie de afaceri. Candidatul de succes va fi un consilier si un partener strategic al CEO-ului, va participa activ la dezvoltarea si implementarea strategiei financiare la nivel de Grup. Rolul consta in managementul financiar al companiei (planificarea financiara, asigurarea integritatii datelor fiscale, gestionarea riscurilor financiare, pastrarea evidentei, raportarea financiara, analiza datelor, supravegherea unitatii dpdv financiar a companiilor din grup, sprijin in toate aspectele strategice legate de management financiar, gestionarea bugetului, analiza cost-beneficii, prognozarea nevoilor).

Cautam o persoana cu experienta semnificativa in segmentul financiar, cu spirit antreprenorial, excelente abilitati de relationare si de comunicare, un lider - formator de echipa care propune agenda financiara pentru grup, sprijina direct CEO-ul si ofera solutii de specialitate in timp util. Profilul este conturat de viziune, de adaptabilitate, de abilitatea de a delega si de a ghida corect echipa in implementarea deciziilor, dinamism, profesionalism, implicare, loialitate.

Daca te regasesti in rolul descris, atunci dorim sa te cunoastem!

 

Cunostinte si calificari necesare:

 

  • Studii superioare economice

  • Cunostinte de expert in domeniul financiar; excelenta intelegere a principiilor financiare, contabile

  • Cunostinte legislative actualizate

  • Cunostinte softuri contabile, MS Office; Limba engleza



  •  

 

Experienta ta de munca:

 

  • Experienta semnificativa pe un post similar



  •  

 

Job-ul tau

 

Principalele atributii includ, dar nu se limiteaza la:

  • Participarea activa la definirea si implementarea strategiei financiare a companiilor din Grup

  • Planificarea financiara, organizarea, conducerea, controlul financiar, pregatirea rapoartelor financiare, bugetare managementul eficient al bugetelor, al cash flow-ului

  • Analiza indicatorilor financiari, evaluarea impactului financiar, monitorizarea indicatorilor de performanta

  • Intocmirea si furnizarea informatiilor financiare pentru CEO, sprijin de specialitate in adoptarea deciziilor de afaceri

  • Propunerea si implementarea masurilor adecvate agreate, masurarea si controlul rezultatelor

  • Activitati de controlling privind managementul costurilor, maximizarea profitului, indeplinirea obiectivelor strategice.



  •  

 

Beneficii:

 

  • Pachet financiar constituit din salariu fix (completat de bonusuri de performanta, alte facilitati, resursele necesare indeplinirii obiectivelor)



  •  

Integra HR – Trebuie sa stii ca Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.

Prin trimiterea aplicatiei tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin e-mail, telefon sau prin alt mijloc de comunicare, de catre unul dintre reprezentantii nostri, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili un interviu, o intalnire sau o discutie ulterioara privitoare la oportunitatea de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!