Candidatul ideal:
Studii superioare în curs sau finalizate
Cunoștințe de business: piata, competiție, tendinte, produse;
Cunoștințe avansate de limba engleză (constituie avantaj);
Cunoștințe de operare PC (excel, power point, un program de editare grafica);
Cunoștințe Google Analytics, Social media marketing, e-mail marketing, online advertising;
Bună capacitate de analiză și spirit critic;
Capacitate de a interpreta rezultatele obținute și de a găsi soluții de îmbunătățire;
Abilități de comunicare și negociere;
Persoana activa, dinamica, orientata câtre rezultat.
Descrierea jobului:
Analizează în mod constant poziția pe piața produselor din portofoliul firmei și tendințele pieței;
Oferă suport în crearea strategiei de marketing, în realizarea obiectivelor și în dezvoltarea de noi produse;
Efectuează analize/feedback-uri pentru ofertele transmise;
Efectuează analize asupra concurenței;
Asigură suport de marketing în scopul atingerii obiectivelor de vânzări;
Propune proiecte de marketing, implementează planul de activități de marketing;
Prospecteaza piața, contactează potentiali clienti;
Întocmește prezentări, rapoarte, analize.
BENEFICII:
Posibilitatea de a lucra într-o companie de prestigiu, într-un colectiv tânăr şi ambiţios;
Mediu de lucru profesionist;
Condiţii optime pentru desfăşurarea activităţii;
Pachet salarial motivant.