Candidatul ideal
- Experienta de minim 5 ani in activitatea financiar- contabila
- Cunoasterea soft-ului de contabilitate Saga
- Cunostinte de utilizare MS Office (Excel, Word);
- Abilitati de planificare si organizare;
- Persoana dinamica, orientata spre rezultat;
- Flexibilitate, excelente abilitati de comunicare si interrelationare
Descrierea jobului
Descrierea jobului
Responsabilitati:
- Gestionarea unui portofoliu de societati
- Intocmire rapoarte specifice:clienti, furnizori, plati
- Inregistrarea in programul informatic al companiei, pe baza procedurilor interne de lucru potrivit reglementărilor contabile aplicabile, a documentelor financiar-contabile: facturi, deconturi de cheltuieli, extrase bancare, etc
- Arhivarea documentelor care au fost verificate si inregistrate
- Evidenta soldurilor de clienti si furnizori
- Evidenta veniturilor si cheltuielilor in avans
- Verificare jurnale vanzari si cumparari
- Inventariere patrimoniala
- Verificarea corectitudinea documentelor primare si /sau a lucrarilor de contabilitate intocmite de client conform legislatiei in vigoare
- Intocmire rapoarte specifice:clienti, furnizori, plati
- Procesare si inregistrare salarii si administrare de personal:intocmire documente angajare, registru electronic, state de plata
- Solicitare documente lipsa de la client si/sau realizare corecturi asupra documentelor primare si centralizatoare,a registrelor si jurnalelor si a altor lucrari de contabilitate de acesta
Beneficii:
- Program de lucru: Luni-Vineri 09:00-17.30
- Crestere salariala in functie de performante