Candidatul ideal
- Te-ai dezvoltat (personal si profesional) si ai acumulat o experienta minima de 3 ani in domeniul contabil, utilizand NAVISION?
- Ai studii superioare finalizate in domeniul economic, financiar- contabilitate?
- Cunosti Excel la nivel avansat?
- Iti place sa contribui la implementarea de sisteme contabile noi?
- Iti place sa lucrezi cu oamenii, comunici usor cu cei din jur si te adaptezi la situatii diverse?
- Ai o atitudine pozitiva, orientata spre solutii atunci cand apar provocari la care nu te asteptai?
Descrierea jobului
- Participa activ in implementarea NAVISION; Testeaza functionalitatile dezvoltate de echipa de implementare vs cerintele specifice;
- Identifica deficientele de implementare si urmareste corectarea lor in acord cu cerintele specifice;
- Functioneaza ca utilizator cheie NAVISION din echipa Finance & Accounting, oferind suport echipei Operationale; contribuie la dezvoltarea procedurilor specifice;
- Serveste ca prima linie de asistenta pentru intrebarile utilizatorilor si instruieste utilizatorii finali din sistemul NAVISION;
- Verifica si inregistreaza documente financiar contabile si note contabile;
- Participa la intocmirea si verificarea declaratiilor si rapoartelor financiar- contabile la termenele stabilite conform legislatiei in vigoare si normelor interne.