Candidatul Ideal:
• Experienta minim 2-3 ani in contabilitate de gestiune;
• Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile;
• Cunoasterea unui program de gestiune;
• Bune abilități PC și cunoștințe Microsoft Office;
• Bune abilitati de relationare, analiza si planificare;
• Persoana cooperanta si cu spirit de echipa;
• Persoana atenta la detalii, ce ofera seriozitate si punctualitate; Descrierea jobului:
• Evidenta si verificarea stocurilor, a productiei si a rebuturilor;
• Introducerea retetarelor in programul de gestiune si verificarea acestora;
• Introducerea bonurilor de consum, tranferurilor si a rapoartelor de productie;
• Introducerea datelor si prelucrarea operatiunilor de gestiune (verificarea intrarilor, iesiri, bonuri de consum, transferuri);
• Intocmirea corecta si la termenele stabilite, a rapoartelor si situatiilor, care se refera la documente, date si informatii financiar/contabile de gestiune,
• Inregistrarea, prelucrarea si pastrarea informatiilor referitoare la situatia stocurilor;
• Raportarea lunara a rezultatelor activitatii de gestiune a stocului.
• Valorificarea inventarelor efectuate;
• Supravegherea si verificarea stocurilor de marfa si descarcarea de Gestiune si supravegherea activitatii de productie astfel incat acestea sa se faca in conformitate cu normele interne si prevederile legale;
• Verificarea descarcarilor de gestiune pe fiecare articol si inregistrarea pe conturile de cheltuieli aferente;
• Participarea activa la inventarul anual/trimestrial
• Mentinerea evidentei si inregistrarea productiei in curs precum si a productiei de produse finite pe articole, precum si a altor cheltuieli;
• Indosarierea actelor contabile lunare;
• Alte sarcini ale departamentului financiar contabil