Candidatul ideal
Candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte:
• Cunostinte avansate de contabilitate;(minimum 5 ani de experienta in contabilitate)
• Abilitati de intocmire raportare;
• Atentie la detalii;
• Raportarea rezultatelor catre conducere;
• Confidentialitate;
• Studii superioare finalizate;
• Cunostinte Microsoft Office (Excel, Word);
• Limba engleza la nivel avansat;
• Abilitati foarte bune dе comunicare si organizare;
• Capacitate de adaptare la un mediu dinamic;
• Abilitati analitice solide si capacitate de a indeplini sarcinile;
• Cunoasterea programului SAGA constituie un avantaj
Descrierea jobului
Responsabilitati:
• Pregatirea intrarilor active, pasive si a contului de capital prin compilarea si analizarea informatiilor primite;
• Rezumarea situatiilor financiare actuale prin colectarea de informatii; pregatirea bilanturilor, a declaratiilor si a altor rapoarte;
• Mentinerea controlului contabil prin respectarea politicilor si procedurilor;
• Mentinerea securitatii financiare urmarind protocoalele interne;
• Pregatirea platilor verificand documentatia si solicitand debursari;
• Respectarea cerintelor legale, financiare si locale, prin studierea legislatiei in vigoare;
• Pregatirea rapoartelor financiare speciale prin colectarea, analizarea si rezumarea informatiilor;
• Protejarea operatiunilor prin pastrarea confidentialitatii informatiilor financiare;
• Contributia la efortul de echipa prin realizarea si indeplinirea sarcinilor necesare