Coordonator echipă de contabilitate (Team Leader)/ Expert Contabil in Cluj Napoca

Cerințe :

- Experiență relevantă în domeniul financiar - contabil de minimum 5 ani;
- Experiență relevantă de 2- 3 ani în coordonarea și managementul de proximitate al unei echipe (minim 2-3 persoane);
- Cunoștințe avansate de limba engleză;
- Abilități de comunicare, analiză și prelucrare a informațiilor;
- Cunoștințe în utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office;
- Cunoștințe în utilizarea programelor de contabilitate (SAGA, WinMentor, SAP etc.)
- Responsabilitate, seriozitate, rigurozitate și atenție la detalii;
- Orientare către rezultate, echipă și client.
 

Descrierea jobului : 

- Analizează rezultatele echipei, pregătește și validează planninguri pentru membrii echipei și se asigură de respectarea acestora;
- Pregătește și conduce atât întâlniri de echipă și individuale, cât și întâlniri cu echipa de management a companiei;
- Motivează și menține un bun climat de lucru în cadrul echipei pe care o conduce (și în cadrul companiei);
- Stabilește obiective individuale cantitative și calitative concise pentru echipa pe care o conduce, cu aprobarea conducerii companiei;
- Monitorizează activitățile membrilor din echipă în scopul asigurării unei activități profesioniste și calitative;
- Identifică și implementează indicatori de performanță și raportează activitatea echipei în directă legătură cu aceștia;
- Interpretează rezultatele economice ale societăților din portofoliul atribuit, fiind capabil să realizeze analize financiare asupra activității anumitor clienți ai companiei;
- Asigură managementului echipei și respectarea procedurilor și normelor de calitate aplicabile la nivelul companiei;
- Acordă consultanță echipei (probleme de contabilitate, fiscalitate, utilizare a softurilor de contabilitate)
- Întocmește declarații, interpretează legi;
- Întocmește/verifică bilanțuri;
- Menține legătura cu clienții companiei;
- Ascultă activ problemele și nevoile echipei și identifică metode de rezolvare a acestora;
- Deleagă responsabilități și setează termene-limită pentru îndeplinirea acestora;
- Identifică nevoi de dezvoltare și training în rândul membrilor echipei și aplică metode de coaching;
- Dezvoltă și aplică standarde măsurabile și rezonabile pentru fiecare membru al echipei și analizează performanța acestora la fiecare șase luni;
- Creează și actualizează procedurile de lucru ale echipei contabile aisgurându-se că ele corespund cerințelor echipei și clienților.
 

Beneficii Oferite:

Pe lângă un mediu plăcut de lucru, vei avea posibilitatea de a acumula în mod continuu informații noi în domeniu, alături de o echipa care te va susține în procesul tău de dezvoltare profesională şi personală.
În plus, oferim tichete de masă pentru fiecare zi lucrată, bonusuri cu ocazii speciale, precum și bonusuri anuale.

 

Despre companie

Firma de contabilitate Cluj Napoca A&I Consulting ofera servicii de contabilitate, consultanta financiar-fiscala, salarizare si administrare personal, fiind autorizata CECCAR.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!