Coordonator Retenție Clienți (131333) in Mureş

 

Candidatul ideal

 

  • Educaţie necesară: studii superioare economice, tehnice sau juridice;
  • Experienţă practică necesară: minim 3 ani în domeniul vânzărilor sau servicii clienți ;în formarea și gestionarea echipelor; experiența în industria utilităților sau industrii similare poate constitui un avantaj;
  • Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: cunoștințe despre cadrul general instituțional și de reglementare în domeniul energiei;
  • Cunoştinţe limbi străine: limba engleza constituie un avantaj;
  • Cunoştinţe IT: sisteme de tip ERP si CRM, SAP sau non-SAP; MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook;
  • Altele: capacitate de analiză şi sinteză, orientare către lucrul în echipă.

 

Descrierea jobului

 

  • Vei fi responsabil de implementarea strategiei de retenţie pentru segmentul B2C;
  • Vei propune spre aprobare superiorului și apoi vei asigura implementarea măsurilor de optimizare a script-urilor, a proceselor și a instrumentelor folosite pentru creșterea eficienței activității de retenție;
  • Vei identifica oportunităţi şi metode de a crește nivelul de satisfacţie a clienţilor alocaţi în portofoliu;
  • Vei efectua analize şi investigaţii ale portofoliului de clienţi, menite să indice zonele cu risc ridicat de pierdere a clienţilor.

  • Ce îţi oferim
  • Pachet salarial atractiv;
  • Premiu de performanţă;
  • Tichete de masă;
  • Asigurare privată de sănătate;
  • Pensie facultativă;
  • Primă de vacanţă.

  • E.ON se angajează să asigure egalitatea de șanse și promovează în mod activ diversitatea, egalitatea și flexibilitatea.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!