Candidatul ideal
- Educaţie necesară: studii superioare economice, tehnice sau juridice;
- Experienţă practică necesară: minim 3 ani în domeniul vânzărilor sau servicii clienți ;în formarea și gestionarea echipelor; experiența în industria utilităților sau industrii similare poate constitui un avantaj;
- Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: cunoștințe despre cadrul general instituțional și de reglementare în domeniul energiei;
- Cunoştinţe limbi străine: limba engleza constituie un avantaj;
- Cunoştinţe IT: sisteme de tip ERP si CRM, SAP sau non-SAP; MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook;
- Altele: capacitate de analiză şi sinteză, orientare către lucrul în echipă.
Descrierea jobului
- Vei fi responsabil de implementarea strategiei de retenţie pentru segmentul B2C;
- Vei propune spre aprobare superiorului și apoi vei asigura implementarea măsurilor de optimizare a script-urilor, a proceselor și a instrumentelor folosite pentru creșterea eficienței activității de retenție;
- Vei identifica oportunităţi şi metode de a crește nivelul de satisfacţie a clienţilor alocaţi în portofoliu;
- Vei efectua analize şi investigaţii ale portofoliului de clienţi, menite să indice zonele cu risc ridicat de pierdere a clienţilor.
- Ce îţi oferim
- Pachet salarial atractiv;
- Premiu de performanţă;
- Tichete de masă;
- Asigurare privată de sănătate;
- Pensie facultativă;
- Primă de vacanţă.
- E.ON se angajează să asigure egalitatea de șanse și promovează în mod activ diversitatea, egalitatea și flexibilitatea.