Candidatul ideal
Ești o persoană entuziastă, organizată, axată pe dezvoltare profesională și personală continuă și te simti excelent într-un mediu de lucru profesionist? Te inviăm să te alături echipei noastre!
Cerinte candidat:
- Experienta profesională minim 2 ani intr-un post similar
- Cunostinte in domeniul transportului (cunostinte minime tehnice despre autovehicule)
- Cunostinte PC si MS Office
- Limba engleza reprezintă un avantaj – scris/vorbit
- Capacitate de organizare a propriilor activitati, de planificare si prioritizare a task-urilor
- Abilitati de comunicare cu clientii
Descrierea jobului
- Efectuează comenzi de transport, organizează transporturile şi comunică comenzile de transport firmelor transportatoare
- Introduce comenzile în sistemul informatic integrat (ERP)
- Supervizează desfăşurarea transporturilor
- Verifică facturile conform comenzilor
- Redactează și înmânează documentele de transport – CMR, avize de livrare, etc
- Întocmeste situatii de inchidere si rapoartele solicitate
- Îndosariază și arhivează documentele de transport
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv, bonusuri trimestriale, tichete de masă
- Posibilitatea de a lucra cu o echipa tânară și dinamică
- Mediu de lucru profesionist