Customer Protection Coordinator (F/M) in Piteşti

Job DescriptionResponsabilitati principale : -Contacteaza diferitele uzine si furnizori pentru identificarea de soluții (rețeaua europeană, RDC-urile, fabricile DLI, partenerii).-Asigura managementul penuriei de Piese de schimb si Accesorii, urmarind livrarea de la furnizori catre clienti (perimetru International, Europa, inclusiv reteaua Franta) .-Gestioneaza partea administrativa ( inclusiv operare sisteme informatice, tratare DIC, facturare, tratare reclamatii, etc ) .-In baza unui panel preexistent de solutii, coordinatorul identifica soluția paliativă optimă (din punct de vedere al Calității, Costului, Timpului și Mediului) pentru a asigura protecția clienților și a satisface nevoile (PVI „Vehicule Imobilizate” și dosare sensibile Client „SRC”) .-Intocmeste dosare in baza cererilor „OLV” ( Operațiunii de Lansare Vehicul) din rețeaua post-vânzare, cautand solutii specifice indisponibilitatii de piese in Magazinele Source France.-Imbunatateste Panelul de Soluții existent .-Imbunatateste timpul de tratare si livrare a pieselor catre Centrele de distributie europeana .-Asigura alocarea pieselor disponibile prin prioritizarea liniilor de comandă PVI sau Urgenta în cazul stocului insuficient.-Urmareste efectuarea trasportului si asigura fiabilitatea termenelor anuntate cilentilor, contribuind in mod direct la respecatrea acestora.-Faciliteaza achizitia de piese si urmareste documentarea termenelor de livrare in ALF. -Transmite informațiile de legate de soluțiile de depanare .Profil candidat :- Studii superioare;- Competente lingvistice: engleza si franceza – nivel avansat;- Experienta in Logistica si/sau Comercial, Relatii Clienti reprezinta un avantaj;- Buna cunoastere a pachetului MS Office (Word, Excel, Power Point);- Abilitati de comunicare orala si scrisa intr-un mediu multicultural, orientat client.- Capacitate de invatare rapida, adaptare la schimbari si termene limita.- Capacitate de gestionare a timpului, gandire structurata, capacitate de analiza si sinteza, initiativa.Job FamilyAfter SalesRenault Group is committed to creating an inclusive working environment and the conditions for each of us to bring their passion, perform to the full and grow, whilst being themselves. We find strength in our diversity and we are engaged to ensure equal employment opportunities regardless of race, colour, ancestry, religion, gender, national origin, sexual orientation, age, citizenship, marital status, disability, gender identity, etc. If you have a disability or special need requiring layout of the workstation or work schedule, please let us know by completing this form.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!