Customer Protection Pilot (F/M) in Piteşti

CompanyAUTOMOBILE DACIA SAJob DescriptionPostul este localizat la CPS Oarja.Responsabilitati principale : Identifica, in baza unui panel preexistent, solutia optima (din punct de vedere al Calitatii, Costului, Timpului si Mediului) pentru a asigura protectia clientilor si a raspunde nevoilor (PVI „Vehicule Imobilizate”, dosarele de la Serviciul Relatii Clienti "SRC" sau cazurile de urmarire in Operațiunea Lansare Vehicul "OLV") din reteaua post-vanzare, in cazul indisponibilitătii piesei;Asigura animarea aprovizionarii in ceea ce priveste documentarea cauzelor si termenelor de livrare pentru furnizorii referintelor indisponibile;Contacteaza diferiti interlocutori, pentru solutiile din panel, in scopul furnizarii de piese, urmarind livrarea cat mai rapida de la furnizori catre clienti (perimetrul International, Europa, inclusiv reteaua Franta);Raspunde la solicitarile Clientilor (inclusiv reclamatii) legate de activitatea logistica a DLPA, garanteaza neutralitatea in relatia cu Clientii si le comunica termene si solutii identificate de-a lungul fluxului logistic;Monitorizeaza si urmareste gradul de avansare cu privire la expedierile declansate si la depanajele solicitate;Organizeaza expeditiile DHL și urmareste comenzile de depanaj efectuate prin DHL;Coordoneaza, sintetizeaza si informeaza asupra aplicarii solutiilor protectie client;Asigura conceperea, realizarea, difuzarea rapoartelor specifice activitatii sale si participa la reuniunile in care se discuta subiecte cu impact in activitatea sa pentru a oferi informatiile solicitate.Profil candidat :- Studii superioare;- Competente lingvistice: franceza – nivel avansat; engleza- nivel intermediar.- Experienta in Logistica si/sau Comercial, Relatii Clienti reprezinta un avantaj;- Buna cunoastere a pachetului MS Office (Word, Excel, Power Point);- Abilitati de comunicare orala si scrisa intr-un mediu multicultural, orientat client.- Capacitate de invatare rapida, adaptare la schimbari si termene limita.- Capacitate de gestionare a timpului, gandire structurata, capacitate de analiza si sinteza, initiativa.IMPORTANTDaca aplicati pentru o pozitie deschisa in alta tara, trebuie sa aveti deja o autorizatie de munca in tara respectivaJob FamilyAfter SalesRenault Group is committed to creating an inclusive working environment and the conditions for each of us to bring their passion, perform to the full and grow, whilst being themselves. We find strength in our diversity and we are engaged to ensure equal employment opportunities regardless of race, colour, ancestry, religion, gender, national origin, sexual orientation, age, citizenship, marital status, disability, gender identity, etc. If you have a disability or special need requiring layout of the workstation or work schedule, please let us know by completing this form.In order to follow in real time the evolution of your applications and to stay in touch with us, we invite you to create a candidate account. This will take you no more than a minute and will also make it easier for you to apply in the future.By submitting your CV or application, you authorise Renault Group to use and store information about you for the purposes of following up your application or future employment. This information will only be used by Renault Group companies as described in the .

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!