Customer Service Analyst in Satu Mare

De peste 60 de ani DRÄXLMAIER Group dezvoltă sisteme inovative pentru industria auto împreună cu cei peste 75.000 de angajați din întreaga lume. Aflată în top 100 furnizori ai industriei, compania asigură producătorilor auto de categoria premium componente electrice și electronice, sisteme de baterii, distributori inteligenți de energie, cablaje de înaltă tensiune și multi-voltage precum și sisteme complexe de interior. DRÄXLMAIER contribuie prin produsele și soluțiile de ultimă generație la mobilitatea viitorului cu zero emisii. Echipa de specialiști de talie internațională susține performanța tehnologică a Grupului prin inițiativă și dorința de a crea mereu ceva nou. Customer Service Analyst ID Rechiziṭie: 106801 Locaṭie: Satu Mare, RO, 440268 Tipul muncii: Full time Tipul contractului: Nedeterminată Cautăm un Customer Service Analyst care să se alăture echipei de Order Management, din cadrul Global Business Services, Satu-Mare. Profită de oportunitatea de a te alătura unei echipe energice și entuziaste!Responsabilităţi:• Crearea foilor de preț şi introducerea preţurilor (prețuri clienți) pentru facturarea către clienţi externi;• Introducerea comenzilor de la client, precum și întocmirea de rapoarte/analiză;• Crearea foilor de preț, ținând cont de prețurile anterioare/prețurile estimate pentru clienți în procesul de facturare;• Introducerea și crearea foilor de preț a Materialelor;• Verificarea listelor cu date eronate și implementarea corecţiilor;• Promovarea și întreținerea unei colaborări eficiente, bazate pe parteneriat cu toate compartimentele din sfera de interacțiune.Cerinţe:• Minim studii medii finalizate;• Cunoștințe de limba germană şi/sau engleză ;• Cunoștințe foarte bune de MS Office (în mod special calcul tabelar în MS-Excel);• Atenție la detalii și capacitate de concentrare;• Afinitate pentru aria de digitalizare.Beneficii:• Pachet de beneficii competitiv pe piața muncii;• Mediu de lucru plăcut și stabil cu oportunități de promovare;• Training de inițiere;• Cursuri interne personalizate după nevoi. Dacă ești o persoană responsabilă care dorește sa facă parte dintr-o echipa dinamică care își desfășoară activitatea într-un mediu multinațional, te rugăm să aplici și online direct pe site-ul nostru, căutând titlul job-ului: Customer Service Analyst. Toate persoanele care corespund profilului, vor fi contacte in maxim 3 săptămâni.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!