Customer Service Representative in Boldeşti Scãeni

Job Description- Preluarea și procesarea comenzilor clienților interni/externi;- Menținerea relației cu clienții și rezolvarea situațiilor ce pot apărea pe parcursul unei zile;- Lansarea comenzilor în producție;- Urmărirea comenzilor și urgentarea acestora dacă este cazul;- Întocmire facturi;- Listarea prețurilor în sistem ERP;Requirements- Limba engleză nivel avansat;- Experiență pe o poziție similară;- Cunoștinte bune operare PC;- Orientare tehnică și capacitate analitică în rezolvarea problemelor;- Excelente aptitudini de comunicare și relaționare cu clienții;Requirements- Limba engleză nivel avansat; - Experiență pe o poziție similară; - Cunoștinte bune operare PC; - Orientare tehnică și capacitate analitică în rezolvarea problemelor; - Excelente aptitudini de comunicare și relaționare cu clienții;

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!