Candidatul ideal
- Experienta in Customer Service/Call Center/Ofertare
- Abilitati in intelegerea si folosirea sistemelor de gestiune (ERP);
- Capacitatea dе gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor zilnice, atentie la detalii si acuratete in activitate;
- Atitudine orientate catre client;
- Dorinta de a invata, fire energica;
- Cunostiinte medii de limba engleza.
Descrierea jobului
Descriere job:
- Analizeaza cereri de oferta si emite oferte clientilor, in functie de solicitari;
- Mentine legatura cu clientii si preia solicitarile si comenzile transmise de acestia prin email sau telefon;
- Face follow up la oferte;
- Verifica sistemul de gestiune pentru colectarea de informatii referitoare la procesarea corecta a comenzilor sau existenta stocului;
- Introduce si proceseaza comezile cu acuratete in sistemul integrat;
- Actualizeaza date in sistem, introduce coduri produse si/sau clienti, actualizeaza baza de date clienti;
- Intelege si comunica clar si concis detaliile/instructiunile de livrare, transmite catre Depozit datele necesare comenzilor;
- Urmareste stadiul de livrare al comenzilor si infomeaza clientii asupra termenelor de livrare;
- Ofera informatii generale referitoare la produse, atat clientilor externi cat si celor interni;
- Respecta toate procedurile interne si politica companiei.
- Se asigura transport la locul de munca.