CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE in Otopeni

 

Candidatul ideal

 

  • Experienta in Customer Service/Call Center/Ofertare
  • Abilitati in intelegerea si folosirea sistemelor de gestiune (ERP);
  • Capacitatea dе gestionare eficienta a timpului si a prioritatilor zilnice, atentie la detalii si acuratete in activitate;
  • Atitudine orientate catre client;
  • Dorinta de a invata, fire energica;
  • Cunostiinte medii de limba engleza.

 

Descrierea jobului

 

Descriere job:

  • Analizeaza cereri de oferta si emite oferte clientilor, in functie de solicitari;
  • Mentine legatura cu clientii si preia solicitarile si comenzile transmise de acestia prin email sau telefon;
  • Face follow up la oferte;
  • Verifica sistemul de gestiune pentru colectarea de informatii referitoare la procesarea corecta a comenzilor sau existenta stocului;
  • Introduce si proceseaza comezile cu acuratete in sistemul integrat;
  • Actualizeaza date in sistem, introduce coduri produse si/sau clienti, actualizeaza baza de date clienti;
  • Intelege si comunica clar si concis detaliile/instructiunile de livrare, transmite catre Depozit datele necesare comenzilor;
  • Urmareste stadiul de livrare al comenzilor si infomeaza clientii asupra termenelor de livrare;
  • Ofera informatii generale referitoare la produse, atat clientilor externi cat si celor interni;
  • Respecta toate procedurile interne si politica companiei.
  • Se asigura transport la locul de munca.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!