Candidatul ideal
- minimum un an experiență pe un post similar
- minimum studii medii; studiile superioare reprezintă avantaj
- foarte bune abilități de comunicare la telefon: dicție foarte bună, capacitatea de a exprima cu claritate mesajele, de a recepționa corect mesajele interlocutorilor, de a filtra informațiile relevante, amabilitate, adaptarea limbajului la cel al interlocutorului
- empatie, răbdare
- capacitatea de a gestiona cu diplomație reclamațiile clienților
- capacitatea de a sintetiza și analiza informații
- capacitatea de a înțelege specificul activității MEWI (vânzarea de utilaje agricole și piese de schimb și servicii de reparații) și profilul clienților
- cunostinţe de utilizare a calculatorului, în special pachetul Microsoft Office
- persoană foarte bine organizată
Descrierea jobului
Misiunea postului : furnizează conducerii companiei informații despre nivelul de satisfacție a clienților, prin aplicarea unor chestionare de feed-back și prelucrarea reclamațiilor clienților.
Principalele responsabilităţi :
- contactează telefonic clienții companiei (preponderent fermieri) și aplică chestionare de feed-back
- răspunde apelurilor sosite la numărul verde alocat reclamațiilor și sugestiilor clienților
- transmite departamentelor interesate reclamațiile clienților
- prelucrează și centralizează informațiile colectate din ambele surse: formulare de feed-back și reclamații
- contactează clienții în urma reclamațiilor pentru a-i informa despre statusul soluționării reclamației
- participă la alte proiecte ce au ca obiect aplicarea de chestionare în interiorul companiei despre satisfacția angajaților sau aplicarea de formulare de feed-back pe diverse teme
- Oferim:
- salariu atractiv
- bonus de performanță
- tichete de masă
- asigurări private de sănătate
- posibilitatea de a lucra 80% din timp de acasă