Customer service specialist - in regim de telemuncă in Timiş

 

Candidatul ideal

 

  • minimum un an experiență pe un post similar
  • minimum studii medii; studiile superioare reprezintă avantaj
  • foarte bune abilități de comunicare la telefon: dicție foarte bună, capacitatea de a exprima cu claritate mesajele, de a recepționa corect mesajele interlocutorilor, de a filtra informațiile relevante, amabilitate, adaptarea limbajului la cel al interlocutorului
  • empatie, răbdare
  • capacitatea de a gestiona cu diplomație reclamațiile clienților
  • capacitatea de a sintetiza și analiza informații
  • capacitatea de a înțelege specificul activității MEWI (vânzarea de utilaje agricole și piese de schimb și servicii de reparații) și profilul clienților
  • cunostinţe de utilizare a calculatorului, în special pachetul Microsoft Office
  • persoană foarte bine organizată

 

Descrierea jobului

 

Misiunea postului : furnizează conducerii companiei informații despre nivelul de satisfacție a clienților, prin aplicarea unor chestionare de feed-back și prelucrarea reclamațiilor clienților.

Principalele responsabilităţi :

  • contactează telefonic clienții companiei (preponderent fermieri) și aplică chestionare de feed-back
  • răspunde apelurilor sosite la numărul verde alocat reclamațiilor și sugestiilor clienților
  • transmite departamentelor interesate reclamațiile clienților
  • prelucrează și centralizează informațiile colectate din ambele surse: formulare de feed-back și reclamații
  • contactează clienții în urma reclamațiilor pentru a-i informa despre statusul soluționării reclamației
  • participă la alte proiecte ce au ca obiect aplicarea de chestionare în interiorul companiei despre satisfacția angajaților sau aplicarea de formulare de feed-back pe diverse teme
  • Oferim:
  • salariu atractiv
  • bonus de performanță
  • tichete de masă
  • asigurări private de sănătate
  • posibilitatea de a lucra 80% din timp de acasă

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!