Candidatul ideal
- Este absolut necesara experienta in domeniul TRANSPORTURI (reprezinta avantaj major daca experienta a fost acumulata in activitatea de transport persoane)
- Cunostinte si experienta in administrarea unei societati
- Sudii superioare de specialiate
- Cunostinte PC
- Experienta pe un post similar poate reprezenta un avantaj
- Responsabilitate, punctuaitate, echilibru si stapanire de sine
- Competente in planificare, organizare, control si comunicare
- Capacitate de previziune, buget si de evaluare obiectiva
- Putere de decizie si asumarea responsabilitatii
Descrierea jobului
- Concepe si aplica strategii de dezvoltare a societatii
- Coordoneaza si conduce intreaga activitate a societatii
- Urmareste efectuarea proceselor tehnologice de intretinere si reparatii la timp si de calitate
- Urmareste existenata asupra masinilor a tuturor documentelor , a evidentelor la zi care atesta utilizarea corespunzatoare a mijloacelor de transport, verificarea consumurilor normate
- Participa la elaborarea planului de investitii
- Organizeaza activitatea de exploatare
- Urmareste intocmirea centralizatoarelor de sfarsit de luna
- Analizeaza rentabilitatea liniilor existente si ia masuri de crestere a acesteia
- Urmareste activitatea echipajelor de control,
-Urmareste starea tehnica a autobuzelor la plecarea in curse
- Raspunde de masurile ce trebuiesc luate pentru asigurarea integritatii patrimoniului
- Urmareste aprovizionarea cu materii prime si combustibili necesari societatii
- Realizeaza si intretine permanent relatii de buna colaborare cu partenerii
- Raspunde de asigurarea colaborarilor necesare desfasurarii activitatii societatii
- Coordoneaza activitatea personalului din subordine
- Realizarea integrala, la timp si de calitate a normei de munca
- Manifesta permanent spirit organizatoric si initiativa personala in rezolvarea operativa a tuturor problemelor curente