Descrierea jobului
-Organizeaza, indruma, conduce, controleaza si raspunde de desfasurarea activitatii financiar-contabile a societatii;
-Organizeaza si coordoneaza contabilitatea operatiilor de capital, contabilitatea imobilizarilor, contabilitatea stocurilor, contabilitatea tertilor, contabilitatea trezoreriei, contabilitatea cheltuielilor, veniturilor si rezultatelor, contabilitatea angajamentelor si altor elemente patrimoniale, contabilitatea de gestiune in conformitate cu legislatia in vigoare;
-Urmareste respectarea principiilor contabile si ale evaluarii patrimoniului;
-Raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative;
-Raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii;
-Raspunde de efectuarea inventarierii generale a patrimoniului, cel putin odata pe an, pe parcursul functionarii sale sau in orice alte situatii prevazute de lege;
-Urmareste modul de valorificare a rezultatelor inventarierii;
-Organizeaza si intocmeste lucrarile de inchidere a exercitiului financiar-contabil;
-Organizeaza controlul asupra operatiilor patrimoniale;
-Raspunde de respectarea disciplinei de casa si a celorlalte dispozitii privind operatiunile cu numerar, efectuand controlul casieriei, atat sub aspectul existentei faptice a valorilor banesti cit si sub aspectul securitatii acestora;
-Asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
-Supravegheaza reconcilierea si inchiderea conturilor;
-Asigura si raspunde de elaborarea balantei de verificare la termenele stabilite de legislatia in vigoare;
- Este consultat de conducerea companiei în probleme care sunt de competența sa;- Reprezintă compania în cazurile încredințate prin delegare.
Candidatul ideal
- Absolvent studii economice; membru CECCAR- Experienta de 5 ani (minim) in activitatea financiar-contabila;
Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile;
- Persoana atenta la detalii, dinamica si cu spirit de echipa;
- Capacitate de organizare si planificare;
- Abilitati de comunicare;
- Cunostinte avansate de utilizare Microsoft Office;
- Spirit analitic si atentie la detalii; orientare spre obiective; respectarea termenelor;
- Abilitati de comunicare; corectitudine si seriozitate.