Esti pasionat de domeniul tehnic? Iti place relationarea cu clientii?
Esti atent la detalii, iar in munca ta, erorile si omisiunile nu-si au locul? Ai un mod de lucru bine structurat, dar pui accent pe eficienta?
Iti doresti sa lucrezi intr-o organizatie cu sisteme de lucru moderne, care te incurajeaza sa te dezvolti personal si profesional?
Atunci… locul tau este la noi!!!
- preluarea solicitarilor venite de la clienti(discutii telefonice detaliate, notare simptome etc);
- repartizarea sesizarilor catre tehnicieni si programarea acestora la interventii;
- asigurarea suportului tehnic pentru tehnicieni;
- programarea si urmarirea reviziilor tuturor utilajelor;
- programarea si urmarirea reparatiilor pentru utilajele care necesita interventie in service;
- programarea montajelor si a alarmelor de GPS.
- absolvent de studii superioare in domeniu tehnic sau studii medii si experienta relevanta in domeniu;
- experienta in departamente tehnice similare sau pe un post similar (avantaj);
- cunostinte de mecanica, electrica, hidraulica;
- cunostinte limba engleza (nivel avansat – obligatoriu);
- cunostinte operare calculator;
- abilitati de relationare si coordonare echipa.
- salariu motivant;
- bonusuri de performanta individuala si de echipa(management digitalizat al performantei);
- beneficii aditionale in functie de performanta(tichete de masa, tichete de vacanta, asigurare medicala privata, decontare transport);
- cursuri si traininguri de dezvoltare personala si profesionala, organizate in tara sau in EU;
- infrastructura digitala moderna, mijloace de lucru si comunicare digitala standardizate la toate nivelurile (smartphone, laptop, office tools & apps etc.);
- mediu de lucru dinamic intr-o companie multinationala cu operatiuni pe tot globul
- structura manageriala flexibila, compacta si transparenta, cu canale de comunicare deschise care pune accent pe creativitatea si inovatia membrilor echipei.