Disponent materiale (m/f) (cu germana!) in Braşov

 

Candidatul ideal

 

ALTRAN Brasov recruteaza un nou membru in echipa de coordonare componente auto pentru partea electronica de bord a masinii.
Acest job se adreseaza exclusiv vorbitorilor de limba germana (min. B2) si presupune activitate in regim telemunca doar temporar.

Ce cautam?

  • Sa fi acumulat deja experienta anterior in domeniul logistic sau de achizitii, preferabil in industria constructoare de masini pentru o intelegere mai rapida a jobului;
  • Sa vorbesti limba germana foarte bine (nivel minim B 2 scris si vorbit);
  • Abilitati de limba engleza la nivel min. B2 (scris si vorbit) pentru ca vorbim si cu furnizori globali;
  • Sa fi lucrat deja anterior cu orice modul din SAP, preferabile ar fi oricare din modulele din zona de supply chain manangement (MM, PP, SD, TM, QM, PM) de logistica/productie/coordonare materiale/distributie;
  • Sa fii o persoana comunicativa, fara teama de a vorbi in germana si engleza cu persoane de alta cultura in vederea rezolvarii unor probleme presante;
  • O persoana proactiva si careia ii place sa isi focuseze atentia pe rezultate;
  • Sa fii extrem de organizat(a) si sa ai structura in ceea ce faci;
  • Sa fii responsabil(a) si sa iti placa sa te implici;
  • Sa fii obisnuit(a) deja cu respectarea termenelor limita, sau sa fii dispus(a) sa inveti sa lucrezi sub presiunea lor.

 

Descrierea jobului

 

Jobul oferit are ca scop asigurarea si gestionarea partii logistice a comenzilor de piese, actionand ca o interfata intre furnizorii desemnati ai clientului la nivel global si reprezentantii clientului din München.

Jobul consta in:

  • Preluarea cererii de comanda, validare pret, furnizor, cantitate necesara, termene de livrare;
  • Lansarea si urmarirea comenzii de piese in SAP;
  • Realizarea modificarilor pe parcursul comenzii legate de pret, furnizor, date de livrare etc.;
  • Solutionarea posibilelor probleme de livrare aparute impreuna cu furnizorii, dar si cu reprezentantii clientului din Germania;
  • Gestionarea posibilelor incidente aparute post-livrare:
  • Reclamatii legate de livrare: probleme pachet necoresponzator, piese neconforme comenzii, lipsa documentatie insotitoare etc.;
  • Reclamatii legate de decontari sume: verificarea specificatiilor versus detalii de facturare;
  • Actualizarea constanta a bazei de date cu furnizori;
  • Mentinerea relatiei cu furnizorii la nivel global, predominant in limba germana si partial in limba engleza;
  • Mentinerea relatiei cu clientul telefonic, skype si email exclusiv in limba germana.

  • Echipa noastra:
  • se ocupa cu planificarea si controlul pieselor pentru electronica de bord BMW.
  • are peste 40 de colegi care in actualul context lucreaza online de acasa.
  • are o medie de varsta de 34 de ani si se caracterizeaza prin diversitate in ceea ce priveste profilul uman si backgroundul profesional.
  • a crescut ca numar de angajati in timp si are o retentie foarte buna de personal.
  • este unita si ne dorim sa integram in echipa o persoana cu aceleasi valori ca ale noastre.

  • Nota:
    - Se ofera contractul de munca nedeterminat cu 90 de zile de proba, norma intreaga de lucru de 8 ore, program de lucru de luni pana vineri.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!