Economist in Constanţa

 

Candidatul ideal

 

  • Cunostinte de operare PC si Microsoft Office;
  • Cunostinte solide de contabilitate, de corelare a documentelor contabile;​
  • Abilitati foarte bune de comunicare si organizare a timpului, sarcinilor, activitatilor zilnice;

  • Cerinte
    Experienta: minim 3 ani intr-o pozitie similara;
    Studii superioare de specialitate in domeniul economic (Contabilitate si Informatica de Gestiune);

     

    Descrierea jobului

     

    Responsabilitatile tale vor fi:

  • Respectarea politicii societatii cu privire la inregistrarile contabile, raportarile fiscale si raportarile catre management;
  • Derularea operațiunilor financiar – contabile, completarea registrelor contabile, întocmirea balanței de verificare;
  • Inregistrarea operațiunilor contabile în programul de contabilitate;
  • Participarea la intocmirea declarațiilor lunare către autorități și transmiterea documentelor specifice;
  • Evidența și înregistrarea contabilă a documentelor aferente achizițiilor de bunuri și servicii de la furnizori;
  • Evidența extraselor bancare;
  • Evidența și înregistrarea contabilă a registrului de casă și a deconturilor;
  • Operarea mijloacelor fixe (intrări, amortizări, descărcări de gestiune);
  • Reconcilieri fișe de cont furnizori și clienți;
  • Colectarea si arhivarea documentelor contabile;
  • Intocmirea rapoartelor si a situatiilor specifice departamentului;
  • Beneficii:
  • un pachet de beneficii motivant;
  • contract de munca pe perioadă nedeterminată;
  • oportunitatea de a lucra în cadrul uneia dintre cele mai dinamice companii locale (Top 3 judetean - restaurante);
  • posibilitatea de creștere profesională în cadrul companiei și ocuparea unui post de conducere;
  • o echipa de profesioniști care te va ajuta să înveți și să te integrezi.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

Anunţ expirat
loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!