Candidatul ideal:
- Experienta anterioara in domeniul contabilitatii de minim 2 ani;
- Absolvent/a a unor studii in domeniul financiar - contabil;
- Cunostinte solide cu privire la standardele financiar-contabile din Romania, cunostinte fiscale;
- Cunostinte de operare calculator (Microsoft Office, programe informatice specifice);
- Spirit analitic, dovada de atentie si meticulozitate, buna capacitate de adaptare si bune abilitati de comunicare;
- Capacitatea de organizare si prioritizare a activitatilor cu respectarea termenelor limita;
Descrierea jobului:
- Inregistrarea operatiunilor contabile cu respectarea legislatiei financiar-contabile;
- Cunoasterea si aplicarea legislatiei fiscale si contabile la nivel de firma;
- Evidenta analitica la nivel financiar contabil a tuturor contractelor in derulare clienti si furnizori: contractare, facturare, plati si respectiv incasari – informatii necesare project managerilor implicati in proiectele companiei;
- Intocmeste situatii financiare specifice pentru clienti si furnizori conform cerintelor departamentului financiar: evidente contracte, evidente facturi, evidente incasari si plati, cash flow proiecte in derulare, etc.;
- Ofera suport pentru intocmirea situatiilor ce stau la baza raportarilor financiare conform cerintelor de raportare lunara;
- Te rugam aplica la anunt cu CV.