ATRIBUTIILE SI RESPONSABILITATILE POSTULUI:
- Indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu incredintate;
- Foloseste timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu;
- Preia documentele primare de la client pe baza PV de Predare Primire pana la data prevazuta in contractul de colaborare;
- Analizeaza contabil si fiscal documentele si aplica legislatia in vigoare;
- Inregistreaza cronologic si sistematic toate documentele in sistemul contabil;
- Verifica corectitudinea inregistrarilor efectuate;
- Informeaza clientul cu privire la eventualele neconcordante, deficiente de intocmire, documente lipsa, documente de intocmit, documente de transmis suplimentar;
- Urmareste primirea completarilor de la client;
- Verifica corelatiile dintre conturi si intre datele contabile si gestiuni (unde este cazul);
- Repartizeaza platile efectuate de client la bugetele de stat pe baza fisei de platitor/ dosarului fiscal;
- Transmite OP cu taxele de plata catre bugerele statului, la termenele agreate de client;
- Pregateste declaratiile fiscale, conform vectorului fiscal a fiecarui client, in termenele legale;
- Intocmirea notelor contabile, registre contabile, documente centralizatoare;
- Urmarirea si operarea documentelor de incasari si plati prin banca;
- Intocmirea si verificarea balantei, bilantului anual;
- Intocmirea situatiilor financiare, conform legislatiei in vigoare;
- Mentinerea legaturii cu bancile si cu alte institutii financiare;
- Scaneaza si arhiveaza electronic declaratiile clientilor;
- Indosariaza documentele cu care lucreaza si raspunde de arhivarea lor fizica si electronica;
- Raspunde de intocmirea corecta si la termen a raportarilor lunare, trimestriale si anuale, precum si a rapoartelor solicitate de clientii din portofoliu sau de catre sefii ierarhici;
SPECIFICATIILE POSTULUI:
Nivelul de studii: - Studii medii / superioare in domeniul contabil
Experienta intr-o firma de contabilitate constituie avantaj
Cunostinte necesare:
- Operare PC: Excel, Word, posta electronica, programe de contabilitate
- Cunoştinţe a legislatiei de baza
- Cunoaşterea unei limbi străine la nivel conversational
Competentele postului:
- cunoasterea la nivel profesionist a legislatiei in domeniul financiar-contabil
- bune abilitati de comunicare
- capacitate de analiza si sinteza, capacitate de autoorganizare si punctualitate
- discernamant si capacitatea de a rezolva problemele
- putere de decizie si asumarea responsabilitatii
- memorie dezvoltata, judecata rapida
- capacitate de deductie logica
Se ofera:
- Salariu atractiv functie de performante
- Tichete de masa
- Abonament servicii medicale