Economist / Contabil in Timiş

ATRIBUTIILE SI RESPONSABILITATILE POSTULUI:

  • Indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu incredintate;
  • Foloseste  timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu;
  • Preia documentele primare de la client pe baza PV de Predare Primire pana la data prevazuta in contractul de colaborare;
  • Analizeaza contabil si fiscal documentele si aplica legislatia in vigoare;
  • Inregistreaza cronologic si sistematic toate documentele in sistemul contabil;
  • Verifica corectitudinea inregistrarilor efectuate;
  • Informeaza clientul cu privire la eventualele neconcordante, deficiente de intocmire, documente lipsa, documente de intocmit, documente de transmis suplimentar;
  • Urmareste primirea completarilor de la client;
  • Verifica corelatiile dintre conturi si intre datele contabile si gestiuni (unde este cazul);
  • Repartizeaza platile efectuate de client la bugetele de stat pe baza fisei de platitor/ dosarului fiscal;
  • Transmite OP cu taxele de plata catre bugerele statului, la termenele agreate de client;
  • Pregateste declaratiile fiscale, conform vectorului fiscal a fiecarui client, in termenele legale;
  • Intocmirea notelor contabile, registre contabile, documente centralizatoare;
  • Urmarirea si operarea documentelor de incasari si plati prin banca;
  • Intocmirea si verificarea balantei, bilantului anual;
  • Intocmirea situatiilor financiare, conform legislatiei in vigoare;
  • Mentinerea legaturii cu bancile si cu alte institutii financiare;
  • Scaneaza si arhiveaza electronic declaratiile clientilor;
  • Indosariaza documentele cu care lucreaza si raspunde de arhivarea lor fizica si electronica;
  • Raspunde de intocmirea corecta si la termen a raportarilor lunare, trimestriale si anuale, precum si a rapoartelor solicitate de clientii din portofoliu sau de catre sefii ierarhici;

SPECIFICATIILE POSTULUI:

Nivelul de studii: - Studii medii / superioare in domeniul contabil

Experienta intr-o firma de contabilitate constituie avantaj

Cunostinte necesare:

  • Operare PC: Excel, Word, posta electronica, programe de contabilitate
  • Cunoştinţe a legislatiei de baza
  • Cunoaşterea unei limbi străine la  nivel conversational

 Competentele postului:

  • cunoasterea la nivel profesionist a legislatiei in domeniul financiar-contabil
  • bune abilitati de comunicare
  • capacitate de analiza si sinteza, capacitate de autoorganizare si punctualitate
  • discernamant si capacitatea de a rezolva problemele
  • putere de decizie si asumarea responsabilitatii
  • memorie dezvoltata, judecata rapida
  • capacitate de deductie logica

Se ofera:

  • Salariu atractiv functie de performante
  • Tichete de masa
  • Abonament servicii medicale

Despre companie

EXCELCONT SRL BUCURESTI – SUC. TIMISOARA este o societate comerciala de contabilitate, resurse umane si audit financiar.

Contact

Datele de contact vor fi vizibile dupa ce veti aplica!

loading...
www.mynextjob.ro folosește cookies. Navigând în continuare, iți exprimi acordul pentru folosirea acestora. Află mai multe Am ințeles!