Candidatul ideal
CERINTE :
- Studii superioare economice: licentiat
- Minim 2 ani pe un post similar
- Cunostinte foarte bune de operare PC
- Cunoastere a legislatiei financiar contabile si fiscale;
- Experienta de operare in soft contabilitate
- Cunostinte MS Office (Word,Excel,PowerPoint)
- Limba engleza nivel mediu/ incepator
- Analiza si sinteza
- Abilitati de planificare si organizare a activitatii
- Seriozitate si integritate
- Atentie sporita la detalii si respectare termene
Descrierea jobului
RESPONSABILITATI
Efectuarea inregistrarilor contabile (documentele de evidenta contabila primara, facturi si imobilizari, deconturi de cheltuieli, extrase bancare, deconturi,etc.);
- Inregistrarea zilnica a operatiunilor in registre si jurnale;
- Inregistrarea intrarilor de marfa si intocmirea bonurilor de consum;
- Intocmire diverse rapoarte solicitate in auditul situatiilor financiare ;
- Monitorizarea incasarilor la termen;
- Intocmire documentatii in raport cu institutiile financiare pentru credite sau linii de credit - Intocmirea actelor necesare si dosarelor angajatilor firmei conform reglementarilor in vigoare;
- Monitorizarea documentelor privind personalul societatii si tinerea evidentei personalului, a zilelor de concediu a salariatilor;
- Organizeaza si coordoneaza activitatea intregului departament finanaciar-contabilitate
- Eficientizeaza departamentul contabil
- Arhivarea documentelor;
-Orice activitate conexa departamentului cotabil;